Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Οκτωβρίου 01, 2007

Μπορεί να είναι η ιδέα μου...

Αλλά μου φαίνεται ότι το 360 έχει πολύ περίεργο κόσμο. Και όταν λέω πολύ εννοώ και σε αριθμό (πολλούς) αλλά και σε ποιότητα ...χαχαχαχα, εννοώ παρά πάνω από ότι χρειάζεται παλαβομάρα! Βέβαια οι παρόντες εξαιρούνται (όσοι μπορούν να διαβάσουν αυτό το ιστιολόγιο), όπως λέγεται στα ελληνικά το blog!
Και επιπλέον μου φαίνεται ότι ανακυκλώνουμε τα ίδια και τα ίδια, ας πούμε χρησιμοποιούμε τα ίδια και τα ίδια κόλπα για να τραβήξουμε κόσμο στο Blog. Δύο είναι τα δημοφιλέστερα κόλπα:
  • Κάνω πως φεύγω για να μου πουν να μείνω
  • Δημιουργώ καυγά και αντιπαράθεση εκ του μη όντως για να τραβήξω το ενδιαφέρον
Βέβαια εγώ δεν καταδέχομαι να κάνω κάτι τέτοιο ποτέ, και ούτε οι φίλοι μου που διαβάζουν αυτό το blog, ας το πούμε blog. Λοιπόν υπάρχουν φοβερά αξιόλογα blogs τριγύρω, γραμμένα από ανθρώπους που και πολλές γνώσεις έχουν, και που έχουν ταλέντο στο ...γράψιμο.
By the way, προπονούμε και εγώ στο ... γράψιμο...χαχαχαχα





3 σχόλια:

Alexandros είπε...

Συμφωνώ και επαυξάνω!

Unknown είπε...

Που λες, τα έχω βαρεθεί όλα αυτά. Εγώ ρε παιδί μου θέλω απλά πράγματα. Να γράφουμε ωραία ωραία τα Blogakia μας, να ανταλλάσουμε 2 κουβέντες, να κάνουμε το χαβαλέ μας και that's it. Ούτε κόντρες, ούτε ανταγωνισμοί, ούτε καυγάδες. Δώξα το Θεώ αυτά τα βρίσκουμε και αλλού, δεν είναι ανάγκη να έρθουμε στο 360 για να τα ζήσουμε.

dyosmaraki είπε...

Καλησπέρα και από εδώ Lilly!

Συμφωνώ!

Μόλις βρω χρόνο θα περιηγηθώ στίς αναρτήσεις σου.

Φιλιά πολλά