Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

Τύψεις...και φθινοπωρινές εικόνες

Υπολόγιζα να είναι busy day η σημερινή αλλά τελικά δεν είναι. Η μαθήτρια μου είναι άρρωστη και δεν ήρθε, και κάτι άλλες δουλειές θα τις κάνω αύριο. Τώρα κοιταώ κάτι photos που τις κατέβασα με ένα εργαλείο του photoshop CS3 extended, το StockPhotos της Adobe. Δυστυχώς το έχω σε trial version και έχω άλλες 15 μέρες λειτουργίας. Μετά δεν ξέρω τι θα κάνω, θα δω.
Κόλησα και με αυτό το τραγούδι, το When I see your Face Again. Το άκουσα το πρωί στο mad και τρελάθηκα Άπό το πρωί το έχω ακούσει 200 φορές, και μέχρι το βράδυ ποιος ξέρει πόσες. Είμαι λοιπόν στο γραφείο, ψάχνω για Photos, ακούω μουσική ε, να μην ανάψω και ένα κεράκι? Έχω και το κερί μου ...
Ωραία όλα αυτά, αλλά αισθάνομαι τύψεις, γιατί ο Άλεξ είναι στο άλλο γραφείο και καθαρίζει... Ο ένας στη χλίδα και ο άλλος στα σκατά...
Αλλά κάποιος δεν πρέπει να είναι στο γραφείο να περιμένει τον άνθρωπο για τα κλιματιστικά? Ε, έπεσε ο κλήρος σε μένα γιατί έτσι και αλλιώς θα έπρεπε να είμαι εδώ για το μάθημα. Ας μην αρρώσταινε η μαθήτρια μου, τι να την κάνω?
Να και το τραγουδάκι που με ξετρέλανε από το πρωί:

Δεν υπάρχουν σχόλια: