Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Κυριακή, Μαΐου 18, 2008

Να Eurovisionistoume λίγο?

Λοιπόν, είχα μια φαγούρα τελευταία, έλεγα πότε είναι η Eurovision, πότε να είναι άραγε ...Και τελικά έμαθα!!!!
Για να μην παρεξηγηθώ, δεν το παίζω κάπως! Eurovision βλέπω από αρχαιοτάτων χρόνων!!! Από το 1974 δλδ που μπήκε η Ελλάδα με την Μαρινέλλα. Φέτος όμως έχω ξενερώσει τελείως με αυτό το σαχλό που βάλαμε. Δεν την πάω ρε γαμώτο την κακομοίρα την Καλομοίρα. Βέβαια και η Καλομοίρα θα έχει μια ανησυχία τώρα, μια φαγούρα, μια στεναχώρια... Θα λέει δεν με πάει η Λίλυ, τι θα κάνω, πως θα το ξεπεράσω...Δεν πειράζει όμως Καλομοιράκι μου, έτσι είναι αυτά! Τράβα το δρόμο σου, και εγώ τον δικό μου. Θα βρεις κανένα άλλο κοριτσάκι να κάνετε παρέα!
Άντε τώρα να γράψουμε και μερικές σημαντικές ημερομηνίες να ξέρουμε τι μας γίνεται:
( αντιγραφή από το TV έθνος, 18 Μαίου - 24 Μαίου)
Δευτέρα (19/5) : Στις 7 μ.μ "Countdown Show". Εκπομπή που δημιούργησε η διοργανώτρια χώρα Σερβία σε συνεργασία με την EBU (πoια είναι η EBU?), που παρουσιάζει σε αντίστροφη μέτρηση τις προετοιμασίες της διοργανώτριας χώρας αλλά και των χωρών που συμμετέχουν στο Διαγωνισμό.
Τρίτη (20/5): Στις 7 μ.μ. Λίγο πριν από την έναρξη των ημιτελικών, η Δήμητρα Ακριώτου και η Δέσποινα Φάγκρα παρουσιάζουν τα video clip των διαγωνιζόμενων και στις 10:00 μ.μ. ο Α' Ημιτελικός με την συμμετοχή Ελλάδας.
Πέμπτη (22/5) :
7:00 μ.μ. Παρουσίαση βιντεοκλίπ. 10:00 μ.μ. Β' Ημιτελικός - Συμμετοχή Κύπρου (Λέω εγώ τώρα, καλά η Κύπρος δεν παίζεται unpektable...Που την βρήκανε καλέ αυτή? Τι μουσική είναι αυτή? Άσε όσο το σκέφτομαι τόσο τα πέρνωωωωωωω!)
Παρασκευή (23/5): 10:00 μ.μ. Ειδική εκπομπή με τα τραγούδια που προκρίθηκαν στον τελικό.
Σάββατο (24/5): 10:00 μ.μ. ΝΕΤ Ο Μεγάλος Τελικός της Eurovision.
Thanks Έθνος για την ενημέρωση...
Εγώ πάντως τον Meneguzzi θέλωωωωωω!
Καλή επιτυχία Καλομοιράκι (2η πρόβα) (1η πρόβα)... Όλα καλά να πάνε και μην ακούς τις στριφνές που μουρμουράνε!!!!! Εσύ το χαβά σου και την ομορφιά σου!

Greece TWELVE points.

Ε Ι Μ Α Σ Τ Ε
Κ Α Ι
Ο Ι
Π Ρ Ω Τ Ο Ι!

Update : το βιντεάκι που θα παίξει πριν τη συμμετοχή μας το είδατε?

24 σχόλια:

faraona είπε...

Λιλυ
εμ και ναταν μονο η Καλομοιρα η κακη μας μοιρα κατι θα γινοταν...αλλα δεν ειναι κι αυτο ειναι το χειροτερο.

φιλια

Unknown είπε...

Καλημερούδια...Μήπως όμως βάζουμε και εμείς το χεράκι μας για την ...κακή μας μοίρα?

tzonakos είπε...

Καλημερα.
Επειδή τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται αγγλικός στίχος στα ελληνικά "τραγούδια" δνε με ενδιαφέριε καθόλου αυτος ο διαγωνισμός - πανηγύρι.
Το καλύτερο θα ηταν να αποτύχει παταγωδώς η Καλομοίρα, οχι επειδη ειναι αντιπαθής αλλα μπας και πάψουν να παίζουν με την νοημοσύνη μας -και τα λεφτά μας- εκει στην ΕΡΤ.
Του χρόνου να στείλουμε μία ρεμπετιά :)

:-)

Ταχυδρόμος! είπε...

Καλημέρα! Μάλλον δεν χρειαζόταν να απολογηθείς γιατί η συνέχεια του mail σου έδειξε πως μας ενημέρωσες καλύτερα από το Έθνος!

Unknown είπε...

Καλώς τον Τζονάκο (μου επιτρέπεις να σε πω Johny Boy?, κάπως που ήρθε τώρα αυτή η... έμπνευση)
Λοιπόν η μεγαλύτερη ευκαιρία μας να στείλουμε ρεμπετιά ή δημοτικό ή ότι μας ερχόταν στο κεφάλι τέλος πάντων, ήταν όταν κερδίσαμε τον διαγωνισμό και τον είχαμε Αθήνα. Έτσι και αλλιώς δεύτερη φορά δεν θα κερδίζαμε, σχεδόν εκτός συναγωνισμού θα είμαστε, και θα είμαστε και ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ με την δικιά μας μουσική και με την γλώσσα μας και με όλα μας. Αλλά μας έπιασε η παπαριά μας και στείλαμε την Αννούλα και πατώσαμε. Τα παθήματα μαθήματα...

Unknown είπε...

Ταχυδρόμεεεεεεεεεεε thanks! Ότι μπορώ κάνω, στις διαταγές σας πάντα, χαχαχα!

Maria Tzirita είπε...

Γειά σου Λίλυ μου! Θα διαφωνήσω μαζί σου - δεν παύω να σ'αγαπώ όμως! Θεωρώ την επιλογή της Καλομοίρας και το συγκεκριμένο τραγούδι μια χαρά - για Γιουροβίζιον πάντα. Είναι χαρούμενο, χορευτικό, γιατί όχι; Το θέμα είναι να ξεχωρίσεις και μην ξεχνάς ότι τα πιτσιρίκια ψηφίζουν. Πόσο διαφορετικό δηλαδή ήταν εκείνο της Παπαρίζου που μας έφερε την πρωτιά; Δεν είναι διαγωνισμός ποιοτικού τραγουδιού αυτός παιδιά και ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ είναι τόσο εμπορικό και πουλάει... Γίνονται κι άλλες γιουροβίζιον ξέρετε. Κλασσικής μουσικής, συνθετών, μουσικών οργάνων κ.λ.π. Φέτος μάλιστα έλληνας κέρδισε την πρώτη θέση με το κλαρινέτο του. Ακούσαμε τίποτα; Διαφημίστηκε πουθενά; Πλήρωσε κανείς να βάλει διαφήμιση την ώρα που έπαιζε; Όχι. Είναι τυχαίο; Όχι. Για υτό σου λέω, μια χαρά η Καλομοίρα...

Unknown είπε...

Καλησπέρα Μαράκι μου! Σίγουρα είναι εμπορικός διαγωνισμός και χρειάζεται και η ζωντάνια και το show και όλα. Αλλά ακριβώς αυτό που λες: Δεν είναι διαφορετικό από της Παπαρίζου. Αυτό εμένα με ενοχλεί. Δδλ πήραμε την συνταγή και την εφαρμόζουμε παντού? Ας αλλάζαμε λίγο στο στυλάκι και ας πηγαίναμε με χορευτικό και εμπορικό. Δεν ξέρω βέβαια πως θα είναι αύριο στον προκριματικό, σήμερα μόλις είδα λίγο τις πρόβες και ήταν αρκετά φαντασμαγορικό, αλλά ανησυχώ. Μακάρι να περάσουμε στον τελικό και όλα καλά.

"ζαχαρούλα.." είπε...

παιδάκια, .. εγώ ψήφισα Μαρτάκη... αλλά η Καλομοίρα έχει πιο πολλές πιθανότητες να κερδίσει μία θέση καλή.....................

άλλωστε το δήλωσε κι η ίδια... το σκέψιμο την έχει κουράσει... μην το σκέφτεστε, απολαύστε το!!!!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Unknown είπε...

Καλώς το ζαχαράκι μου το όμορφο! Και εγώ Μαρτάκη ψήφισα. Βέβαια σαν παγωτατζής ήταν, αλλά μου αρέσουν τα παγωτά τώρα το καλοκαίρι! Μωρέ και εγώ κουρασμένη νιώθω, λές από το σκέψιμο να είναι? Τώρα που το καλοσκέφτομαι μάλλον από αυτό θα είναι :P!

tzonakos είπε...

Πληροφοριακά δεν ψήφισα λέμε, αλλα με χίλια ήθελα Χρύσπα επειδη ειναι θεά :)

Unknown είπε...

E, Τζονάκο μου, σωστό σε βρίσκω ;), χαχαχα! Το Χρυσπάκι με τα έτσι του και τα αλλιώς του, μια χαρούλα είναι!

Dimitra Andritsiou είπε...

Kαλημέρα! Τι κάνεις Λίλυ μου; Ελπίζω όλα καλά. Στο θέμα μας τώρα

Ο Τζονάκος έχει τα δίκια του! Αλλά ας μην το γρουσουζέψουμε το Καλομοιράκι το καημένο.

Κι όσο για το τραγούδι της Κύπρου, τουλάχιστον προσπαθούν με Ελληνικό στίχο και μουσική. Και δεν είναι τόσο κακό το τραγούδι τους. Η τραγουδίστρια δεν το υποστηρίζει σωστά. Χρειαζόταν κάποια με περισσότερες φωνητικές ικανότητες.

Αχ, φτάνει τώρα! Κι εμένα με κουράζει αυτό το... σκέψιμο! Χαχαχα!

Unknown είπε...

Άστα ρε Δήμητρα! Δεν μπορώ άλλο το ... σκέψιμο...Θέλω να είμαι ανάλαφρη και ξένιαστη! Αλλά η Χρύσπα και εμένα μου αρέσει, είναι γυναικάρα! (μην με παρεξηγήσετε όμως, χαχαχα)!

tzonakos είπε...

Ωπ εχω και συμπαράσταση απο την Amelie-Dimitra, θένκς γιου λέμε.

Με δεδομένο οτι δεν μιλάμε για ποιότητες άσματος και στίχου αλλα για show, βλέπω τι θα μου άρεσε σαν show.
Κι επειδη το Καλομοιράκι μάλλον ειναι για 15χρονα κι επειδη 15 ήμουν πριν εναν αιώνα, προτιμώ Χρύσπα που θα ηθελα να ειναι η κοπέλλα μου, τόσο μου αρέσει παρ ότι τόσο αδύνατο στυλ κοπέλλας δεν ειχα.
Πώς το λένε ρε παιδί μου η Χρύσπα με κάνει να την χαζεύω, το Καλομοιράκι να αναρωτιέμαι πώς θα ναι οταν γίνει 16-17 :)

Dimitra Andritsiou είπε...

Είναι σαν αυτό που είπε ο Καμπουράκης, ε;

Unknown είπε...

Δεν κατάλαβα? Είναι αδύνατη η Χρύσπα? Καλε νταρντανούλα είναι :D, σε σχέση δλδ με τις ανορεξικές που κυκλοφορούν! Δήμητραααααααα, τι είπε ο Καμπουράκης?

Yannis Kapnidis είπε...

Μαλωμένες είστε με την καλομοίρα δηλαδή... τι να πώ!

Και τι βλέπουν τα μάτια μου; Toν Meneguzzi θες; Θα φας καλά! Ωραίο το τραγούδι, αλλά το άκουσες ζωντανά στις πρόβες; Πως είναι στο mp3; Καμία σχέση!

Βρε παπούτσι από τον τόπο σου κι ας είναι μπαλωμένο! Εγώ είμαι έτοιμος εδώ να ρίξω 10 sms για Καλομοίρα, αρκεί να βρώ τα νούμερα ψηφοφορίας του San Marino.

Άντε καλή μας επιτυχία!

Νικόλαος Παπουτσής είπε...

χαχαχαχα

Καλά τα λες Lily μου
Να αγιάσει το πληκτρολόγιό σου
χαχαχαχα

Αυτο δεν ειναι διαγωνισμός τραγουδιού καλή μου
Διαγωνισμός σκουπιδιού ειναι
Και δεν το παίζω κι εγω κάπως...
Αλλα ρε γαμώτο μου...από την μουσική
ζω και εχω κάποια αποψη για οτι ειναι και δεν ειναι καλό
Θα μου πεις ...στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος!!!
Οχι????????
Ε!!! Το λέω εγώ
χαχαχαχα

κοτσυφοφιλιά

τσίου!!!

Unknown είπε...

Χαχαχα, όχι δεν τον άκουσα στις πρόβες η αλήθεια είναι, Γιαννάκη. Ψήφισε την βρε την κοπέλα μας, εμείς δεν μπορούμε από δω να κάνουμε κάτι. Λες να μην θέλω να προκριθούμε και να πάμε super? Άσχετο το ... θάψιμο, νομίζω το διευκρινίζω!

Unknown είπε...

A Κοτσίφι μου καλό, μουσικός είσαι? Δεν το ήξερα! Κάτσε να μελετήσω το profile σου :D! Οπότε κάτι ξέρεις εσύ, κάτι ξέρεις πιο πολύ από εμάς! Όμως θέλεις να προκριθούμε, έτσι δεν είναι?

Theogr ο κηπουρός είπε...

Έμαθα ότι θα κρατήσει 2 λεπτά και όλη αυτήν την ώρα η δικιά μας θα είναι στους ώμους των χορευτών. Πάντως και γω μαζί σου σε αυτά που λες για την Γιούρο. Μέχρι και γαλοπούλα θα έχουν φετος που θα λέει και Μακεδονία ψηφίστε μας.

Unknown είπε...

Theo, έχει και γαλοπούλα η υπόθεση? Ε, αυτό δεν το ήξερα, τι να πω...

Αστερόεσσα είπε...

Λοιπόν... βλέπω στο in.gr ήρθε λέει η δικιά μας τρίτη, άντε λέω να μην το ξευτιλίσω τελείως, κάτσε να δούμε το παρτσακλό, να μην είμεθα χωρίς ενημέρωση. Το είδα. Μετά λέω κάτσε να δω κι αυτό που ήρθε πρώτο. Βλέπω και το Ρώσσο παρτσακλό. Μεταξύ παρτσακλών το δικό μας ήταν καλύτερο. Τρίτο είδα της Δανίας, να δω τι στο καλό έκανε κι η χώρα που είμαι. Τότε συνειδητοποίησα ότι το τραγουδάκι το άκουγα σε διαφημίσεις στην TV, αλλά δεν εχαμπάριασα ότι είχε προορισμό τη Eurovision. Ε, εκεί έμεινε η γνώση μου. Άλλα τραγούδια δεν είδα.