Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Ιουλίου 14, 2008

Μου την έδωσε...


Τα πράγματα μπορεί να μην είναι πάντα εύκολα, αλλά θα είναι πάντα καλά... Πότε? Κατά την γνώμη, όταν, ότι κάνουμε το εννοούμε και το ζούμε αληθινά και δεν προδίδουμε τον εαυτό μας λέγοντας του ψέμματα ή ζώντας συμβατικές ζωές για να αρέσουμε στους πολλούς, οι οποίοι όμως "πολλοί", δεν ξέρουν ούτε ποιοι είναι, ούτε τι θέλουν... Αυτά τα λίγα, γιατί αν και ...εξοχικά μου την έχει ψιλοδώσει !!!
Και σαφώς δεν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει ότι αν είσαι στην εξοχή δεν μπορεί να στην δίνει...
(ίσως να φταίνε οι δεινόσαυροι γύρω μου, ίσως πάλι να φταίει και κάτι άλλο)
update άσχετο: έχει μια φεγγαράδα τέλεια...Πίνω μπυρίτσα και καπνίζω τσιγάρο, πουράκια γιοκ, βασικά έχω κάτι μέρες να καπνίσω οτιδήποτε αλλά σήμερα επιβάλλεται, χιχι, και θαυμάζω το φεγγάρι. Αλλά νυχτερινές φωτογραφίες δεν ξέρω να παίρνω... τις κουνάω...

2 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

...Εεειι...ψιτ,Lily;;;
Μια ερωτηση μονο....
Ειναι το τσιγαρο,που καπνιζεις σημερα ,μετα απο πολλες μερες,το λεγομενο... τσιγαρο μετα;)
Φιλια;)

Unknown είπε...

Το τσιγάρο μετά από τι, Κωστή μου? Νομίζω ότι το τσιγάρο μετά, γίνεται αμέσως ... μετά, και όχι μετά από μέρες, χιχι!