Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 26, 2008

Και αν κλαίω καμμιά φορά...

Η αλήθεια είναι πως πέρασα μια πολύ δύσκολη εβδομάδα.
Από τη μια πολύ δουλειά, υποχρεώσεις και τρεξίματα από την άλλη προβλήματα εδώ!!!
Τι και αν βάζω ανακοινώσεις, τι και αν φωνάζω, οι προβληματικοί θα είναι πάντα προβληματικοί…
Θα μου πείτε, κυρά μου επειδή δήλωσες ότι δεν θες προβλήματα θα λυθούν όλα? Αν ήταν έτσι…
Και απαντώ, μια και ρωτάω και απαντάω μόνη μου στα φανερά, γιατί άλλοι απαντάνε στα κρυφά και πίσω από την πλάτη μου, όπου νομίζουν ότι είναι πιο ασφαλής τόπος: Ξέρω ότι δεν λύνονται όλα ως δια μαγείας…
Ξέρω επίσης ότι η ζωή είναι δύσκολη και ο κόσμος κοινωνικά καταπιεσμένος, δεν τολμάει να κουνήσει…Χάνει τον εαυτό του, χάνει τον προσανατολισμό του, χάνει τους στόχους του, καταπιέζει τις ανάγκες του και τις επιθυμίες του από φόβο και φόβο και πάλι φόβο.
Οπότε τι κάνει? Βάζει ένα ωραίο και φανταχτερό ψευδώνυμο, κάνει αντιγραφή/επικόλληση και πέντε πομπώδεις κουβέντες και έτοιμο το ιστιόλογιο, έτοιμη και η fake προσωπικότητα του…
Και μετά όποιον πάρει ό χάρος. Ότι δεν μπορεί να κάνει στην πραγματική του ζωή το βγάζει εδώ, γιατί νομίζει ότι δεν θα μαθευτεί, νομίζει ότι έτσι έχει δύναμη, αποκτά την ψευδαίσθηση ότι ορίζει τα πράγματα και τις καταστάσεις και ότι δεν είναι ο τελευταίος τροχός της άμαξας.
Ακόμα μπορεί να παρενοχλεί σεξουαλικά, να παθαίνει εμμονές με άτομα και να γίνεται βαμπιρούλα και διάφορα άλλα ευτράπελα…
Αλλά εκείνο που εμένα με διαολίζει πάρα πολύ είναι να με διαβάλουν στους φίλους μου!
Από πού και ως που και πότε!
Δεν έχω δώσει κανένα δικαίωμα και δεν δέχομαι να λέγονται κουβέντες πίσω από την πλάτη μου!
Όποιος έχει πρόβλημα μαζί μου ας έρθει να μου τα πει ο ίδιος/ίδια!!! Αλλά φοβούνται, και πάλι φοβούνται γιατί ξέρουν ότι δεν υπάρχουν καν σαν προσωπικότητες, είναι ανύπαρκτοι, ασήμαντοι, και δεν μπορούν να μιλήσουν και να συνδιαλεχτούν με ίσους όρους. Κρύβονται πίσω από την ψευτιά, την ανωνυμία και την κακία για να κάνουν τη δουλειά τους!
Αυτά και σόρυ που τα πήρα…
Δεν θα ξανασχοληθώ με αυτά τα θέματα. Δεν είμαι εδώ για αυτό το λόγο! Απλά θέλω να ξέρουν εκείνοι που πρέπει να ξέρουν, ότι καταλαβαίνω τι γίνεται, ότι αν είμαι άλλου και αλλού μερικές φορές το κάνω από επιλογή και μόνο, και όχι επειδή δεν καταλαβαίνω πως έχει η κατάσταση!

Υ.Γ. Μιλάω σαν οι περσόνες να είναι άντρες…Δεν είναι υποχρεωτικά άντρες, μπορεί να είναι και γυναικείες περσόνες… Το σίγουρο είναι πως τους λείπει η ψυχή!

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Opos kai na xei, min se pairnei apo kato kai min dineis simasia se atoma pou den aksizoun oute tin prosoxi oute to xamogelo sou! Esy na eisai kala! Kai to fthinoporino template, aplos teleio!!

Unknown είπε...

Να είσαι καλά βρε Θείε...
Θα έρθω τώρα και στο δικό σου, δεν κατάφερα να κάνω σου κάνω σχόλιο ακόμα ...

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Μπλογκοφιλη Lily ...
Σαν να διαβασες τις σκεψεις μου!
Σαν να το εγραψα εγω!
Μονο που εγω δεν ειμαι τοσο ευαισ8ητος
για να κλαψω!
Αναισ8ητο μουλαρι ειμαι!Και θα αρχισω να κλωτσαω αγρια!
Παρομοια αναρτηση ετοιμαζω κι εγω.
Μονο που δεν θα χαριστω σε κανεναν/μια!
Θα πεσει "φωτογραφισμα",που 8α "καθαρισει" κατα πολυ η μπλογκογειτονια μου.
Διοτι,μερικοι εχουν ερθει στο φτωχικο μου,με λερωμενα απο λασπες παπουτσια/τσοκαρα."Τσοκαρα" οπως ..οι ιδιοι τους ειναι!
Tα εχω παρει σου λεω.
Μερικοι/ες,ειναι τοσο ασχετοι..που νομιζουν πως ..ειναι ανωνυμοι!
Αιωρα που..τους λικνιζε!

Σε φιλω καλη μου και μην "μασας"!

Υγ...μαλλον την εκανα εδω...την αναρτηση!χα χα!Σορρυ!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κωστή μου!
Σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου πάρα πολύ, και καθόλου δεν πειράζει που είναι σχεδόν στο μέγεθος ανάρτησης! Με χαλάρωσες λίγο, τώρα που λες ότι ετοιμάζεις και εσύ κάτι αντίστοιχο. Θα περιμένω να το διαβάσω...

Λες "Μερικοι/ες,ειναι τοσο ασχετοι..που νομιζουν πως ..ειναι ανωνυμοι!" Μα ακριβώς αυτή η ανωνυμία είναι που δημιουργεί τα προβλήματα. Και βέβαια γι αυτό οι περισσότερο διαλέγουν το νετ για μέσο επικοινωνίας...Γιατί μπορούν να είναι ανώνυμοι ενώ δεν τολμούν να είναι επώνυμοι και αληθινοί!

Δεν μασάω βρε Κωστή μου... Απλά πρέπει να τοποθετηθώ ως προς την κατάσταση για να μπορέσω να πάω πάρα κάτω πιό ανάλαφρη...
Και μάλιστα συγχωρώ τα άτομα αυτά γιατί ξέρω ότι είναι αρρώστια και αδυναμία!

Maria Tzirita είπε...

Φιλεναδίτσα μου γλυκειά, θα σου απαντήσω με την ανάρτησή μου...πέρνα μια βόλτα κι η απάντηση είναι εκεί! Σ'αγαπώ πολύ, φιλάκια!

πουαντερι είπε...

Βρε κοριτσακι μου τι σου κανανε και τα πηρες;!
Δεν εχω καταλάβει για ποιο πραγμα μιλας βεβαια αλλά μην δινεις αξια στα σκ--α που ελεγε η γιαγια μου γιατι οπως κι αν τα πιάσεις βρωμανε.
Αν ασχολουνται μαζι σου ειναι γιατι δεν μπορουν να σε φτασουν και σκανε απο το κακο τους.

Unknown είπε...

Καλώς το Μαράκι μου! Θα περάσω σύντομα...χεχε, είμαι στη δουλειά τώρα!
Και εγώ σ' αγαπώ! Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ! (Σε λιγάκι έρχομαι σε σένα)

Unknown είπε...

Πουαντερί μου να είσαι καλά! Αυτό το τελευταίο μου έφτιαξε το κέφι τελείως-τελείως!
Έχει δίκιο η γιαγιά, χεχε!

Καλό σου βράδυ γλυκιά μου!

kerasaki είπε...

στη ζωη πραγματι υπαρχουν πολλοι κακοβουλοι ανθρωποι που διαρκως βυσσοδομουν εναντιον μας.παντα θα υπαρχουν και ο καλυτερος τροπος για να τους αντιμετωπισουμε ειναι η αδιαφορια.εξαλλου οπως λενε:οτι ειναι καθαρο και αληθινο δεν κολλαει.

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλώς ήρθες κερασάκι!

Έτσι είναι, όπως το λές!

δεσποιναριον είπε...

Σε βλεπω τοσες φορες στην αυλη του Κωστη και εισαι ενα χαρουμενο κοριτσι. Ηρθα απο εκει και στεναχωρεθηκα δε στο κρυβω. Να μη ξαναφησεις κανενα να σε κανει να κλαψεις. Δεν αξιζει. Ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερεις. Σου ευχομαι καλο φθινοπωρο και θα σε βλεπω χαρουμενη.. απο κει.

marayia είπε...

Καλημερα και καλη βδομαδα....
Μη μασας κοριτσακι..
Εσυ συνεχισε να εισαι ο εαυτος σου ...
Διαβαζοντας σε σημερα μου ηρθε στο νου μια παλιοτερη αναρτηση σου που εκει εγραφες για την ιντερνετικη φιλια..
keep on smiling

Unknown είπε...

Σε ευχαριστώ Δέσποινα για το σχόλιο σου και την συμπαράσταση.
Θα προσπαθήσω...Η αλήθεια είναι πως η ζωή είναι πολύ μικρή και πολύ ωραία για να την χαλάμε με τέτοια πράγματα.

Unknown είπε...

Λιακάδα, οπώσδήποτε θα είμαι ο εαυτός μου.
Θα είμαι ο εαυτός μου όμως για αυτούς που αξίζουν.
Για τους άλλους απλά δεν θα μπορέσω!