Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 04, 2008

GET A LIFO

Ήθελα κάτι να διαβάσω στο τρένο. Αρχικά πήρα μαζί μου ένα ωραίο και χρήσιμο βιβλιαράκι τσέπης της Fiona Harrold, "ακλόνητη αυτοπεποίθηση", όχι πως δεν έχω αυτοπεποίθηση, έχω, αλλά πάντα την ενισχύω με κάτι τέτοια βοηθήματα. Το οποίο όμως βιβλιαράκι είναι χιλιοδιαβασμένο, οπότε σκέφτηκα να αγοράσω κανένα περιοδικό... Πέμπτη σήμερα, βγαίνει το Αθηνόραμα, λέω...Θα το αγοράσω από το σταθμό.

Πρώτα όμως μπήκα στον Γρηγόρη να πάρω τον καφέ μου...Και ξαφνικά βλέπω το LIFO...Και κόλλησα!!!
GET A LIFO! FREE PRESS ΔΩΡΕΑΝ ΟΔΗΓΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ
Κάτι σαν το Αθηνόραμα, αλλά σε δωρεάν, και πολύ πιο καλό πλέον, θα έλεγα. Δεν είναι καινούργιο, τρία χρόνια κυκλοφορεί, και μάλιστα αύριο έχουν και το πάρτυ τους. Αυτά τα δωρεάν εφημεριδοπεριοδικά τείνουν να τα αντικαταστήσουν όλα, και είναι πολύ πιο μοντέρνα, προχωρημένα, πρωτότυπα, ενδιαφέροντα, προσεγμένα, από τα συμβατικά. Τουλάχιστον, εγώ τα βρίσκω πιο κοντά στα δικά μου γούστα. Α, και δεν το διάβασα όλο στο τρένο, δεν πρόλαβα...Θα συνεχίσω τώρα...