Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τρίτη, Ιανουαρίου 13, 2009

Μειδίαμα

Ένα χαμογελάκι, μια ευθυμία μου προκαλεί το κλιπάκι αυτό...Χιουμοριστικό, κοροϊδευτικό, αυτοσαρκαστικό όταν το τραγουδάει κάποιος για τον εαυτό του! Όμως λίγος αυτοσαρκασμός είναι υγεία! Όπως και ο έρωτας!!!
Ο Έρωτας είναι μια υγιής και διεθνώς αναγνωρισμένη επανάσταση!!! Και τόσο ευχάριστη!!!
Μπορούμε να επαναστατήσουμε κατά του καταπιεστικού, άκαμπτου και σοβαροφανή εαυτού μας και να ερωτευτούμε!!!
Και μάλιστα να μπούμε στην επανάσταση χωρίς κουκούλες, γιατί η κουκούλα εμποδίζει τα φιλιά ;)

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Lily...γουστάρω απίστευτα πρωί πρωί να διαβάζω...ζουζουμίστικα ποστ...
Πάω να φτάξω μια μολότωφ...γεμάτη έρωτα...και πάω να την ρίξω σε αυτόν που θέλω....
και χωρίς κουκούλα!

Ανώνυμος είπε...

χαχα! πολύ καλό. ο αυτοσαρκασμός είναι σίγουρα υγεία. είναι και ένα είδος self-reflect :P

@glaykiyou
τρομερή η ιδέα σου, αγαπητή!

Unknown είπε...

Καλημέρα Γλαυξ...
Μολότωφ και όχι μόνο!!! Να δεις που θα του αρέσει και θα μπει στην επανάσταση με όλο του το πάθος!!!

Unknown είπε...

Ναι θείε...Υγιής τρόπος να αποστασιοποιείται κάποιος και έτσι να περνάει καλύτερα με αυτό που είναι!!!

Maria Tzirita είπε...

Ευχάριστη επανάσταση ο έρωτας;.... Ευχαριστώ δε θα ξανα-πάρω! Χίλιες φορές με την κουκούλα!
Άντε, τη βγάζω να δώσω ένα φιλί σε σένα π'αγαπώ!

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου μπλογκοφιλη Lily...
Χαιρομαι οταν εισαι τοσο χαρουμενη κι ευδιαθετα προσκειμενα στην ζωη!
Ειναι θετικο και ευχαρισστο να σε βλεπω ετσι ανεβασμενη!
Αλλα πιστεψε με..
εγω που βρισκομαι εδω, σαν ενας απο τους πιο ενθερμους υποστηρικτες του νοηματος των αναρτησεων σου,θα γινω φοβαμαι και ο πιο αυστηρος σου κριτης.
Οχι κουκλα μου...δεν συμφωνω στο ελαχιστο πως ο ερωτας ειναι υγιης σχεση/κατασταση!
Το αντι8ετο ειναι!
Καπριτσιο της φυσης ειναι, για να μας φερει πιο κοντα για την ..επαφη και μονο!
Για την αναπαραγωγη του ειδους μας!
Μονο οποιος λοιπον ξεπερασει,την παγιδα της φυσης μια φορα...μπορει να παροτρυνει και να ζησει κυριολεκτικα την χαρα του ..ερωτευθειτε!!!
Το βρισκω σαν αναρτηση,σαν θεμα βαλμενο απο σενα..αρκετα τολμηρο.
Αν μου επιτρεπεις την δικαιολογηση...
θα πω απλα...
ακολουθα.. την καρδια σου!
Αυτη και μονο αυτη δεν σφαλλει!
Γιατι η καρδια, σε καμια περιπτωση δεν ερωτευεται!
Η καρδια...αγαπα!

ΥΓ..δεν ξερω..
αλοιμονο αν τα..ηξερα ολα!
Αυτο ηταν μαλλον και το τελευταιο σχολιο που σου αφησα,γιατι μαλλον θα κλεισω το Blog μου,λογω...ελλλλλλλειψης ερωτα!
Καλη συνεχεια κοριτσι...

δεσποιναριον είπε...

Καλοοοο δεν ειχα ακουσει ουτε το τραγουδακι ουτε για το κλιπακι ηξερα. Το φιναλε απροσμενο αναρωτιομουνα ποιον στα κουμαρα ντουμπλαρει. Ναι στον ερωτα Λιλακο. Εισαι απιθανη οταν ενθουσιαζεσαι. Φιλακια.

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι!!!

Δεν είναι κάτι το ευχάριστο ο έρωτας; Καλά, βέβαια ο καθένας το βιώνει διαφορετικά, αλλά έναν ενθουσιαμό στον προσφέρει όσο να είναι!!!

Και είμαι σίγουρη ότι θα ξανά-πάρεις και πολύ σύντομα μάλιστα...Είναι η φύση των ανθρώπων
έτσι.

Σε φιλώ και εγώ και να περνάς καλά!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου!!!

Ο έρωτας είναι υγιής κατάσταση αφού προέρχεται από την φύση, όπως το λες!!! Είναι φυσιολογικό άρα υγιές...
Και η αναπαραγωγή κάτι το υγιές είναι!!!
Και δεν καταλαβαίνω γιατί είναι τολμηρό το θέμα...
Αν και για μένα ο έρωτας έχει πιο πλατιά έννοια, έχει και την έννοια του ενθουσιασμού με την ίδια τη ζωή, με κάθε τι μικρό ή μεγάλο που μπορεί να κάνει την καρδιά μας να σκιρτά και το μυαλό μας να απογειώνεται, και μπορεί να είναι από ένα τραγουδάκι, από ένα καλό λόγο που άκουσες από ένα φίλο, από μια αγκαλίτσα από το μωρό σου, (το παιδί σου ή το άλλο το πιο μεγάλο), από μια κουβεντούλα από το παιδί σου το κανονικό αυτή τη φορά, που λέει "είσαι καλό μαμίνι"...μέχρι την θάλασσα που την βλέπεις στη γωνία του σπιτιού σου και είναι εκεί πάντα γαλάζια - γαλάζια, με τις διακυμάνσεις τις και τις μεταβολές τις αλλά πάντα ωραία...
Όταν κάποιος μπορεί να τα ζήσει όλα αυτά μέσα στη καρδιά του και να τα αισθανθεί, αυτό είναι ο έρωτας για μένα..
Και μια καρδιά που μπορεί να νιώσει έτσι, σίγουρα αγαπά κιόλας. Και όσον αφορά εμένα, όταν αγαπώ δεν ξε-αγαπώ…Ότι έχω αγαπήσει έχει μείνει στην καρδιά μου !!!

Το υστερόγραφο σου είναι λίγο …κουφό, και δεν το δέχομαι!!! Αν κοιτάξεις πιο καλά θα δεις ότι ο έρωτας είναι παντου!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Δεσποινάκι!!!

Α, ντουμπλάρει τον Μαργαρίτη, χεχε!!! Από ταινία είναι, θα προβληθεί προσεχώς.

Έναν ενθουσιασμό τον έχω επάνω μου όσο ναναι!!! Και θα σου πω και το μυστικό: Εχτές μπήκα το πρωί σε σένα, είδα που ήσουν χαρούμενη και επειδή ήμουν και εγώ κάπως ευδιάθετη ήδη, απογειώθηκα με το τραγουδάκι που είχες βάλει και λέω ας το ρίξω και εγώ στη χαρά!!! Κακό δεν κάνει!!!
Φιλάκια Δεσποινάκι!!!

Vrakas Kostas είπε...

Βρε κοριτσι...βρε αγαπημενο μου Λιλακι!!!
Εγω εκανα το σχολιο μου,για να σε πειραξω λιγο!!!
Για να σε βαλω στο παιγνιδι να εκφρασεις ελευθερα, τον τοσο ωραιο ψυχικο σου κοσμο.
Τον τοσο ομορφο τροπο σκεψης σου, για ενα τοσο εξαιρετικο θεμα!!!
Κι αυτο, γιατι περιοριστηκες στο ελαχιστο θιγοντας το!!!

Αφου με ξερεις!
Τα θεματα αυτα ειναι η αδυναμια μου!
Δεν νομιζω να υπαρχει αλλος Blogger
εκτος απο μενα,οπου η καθε δευτερη αναρτηση του σχεδον,εχει θεμα τον ερωτα και την αγαπη γενικα!!!
Συμφωνω μαζι σου!
Αυτο που λες ειναι..ο ερωτας.
Λεπτομερειες ανα περισταση,κανουν ..την διαφορα!
Ακριβως τα αντιθετα εννοω απο αυτα που γραφω!
Ακομα και το υπομνημα...παραπλανητικο ειναι!
Αν ειναι δυνατον να μεινει το Blog
μου κι εγω..χωρις ερωτα!!!
Φιλακια πολλα λοιπον!!!

Υγ..Ερωτας ειναι,να κοιμασαι και να ξυπνας με το ονομα της;)
Κι απο την ευτυχια που νοιωθεις,να εχεις ξεχασει το...δικο σου!!!!
vrakas kostas...5000 BC.

Υγ

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου...

Η αλήθεια είναι ότι το νόμιζα ότι λες ...αλήθεια.
Ξύπνησα πρωί - πρώι, διαβάζω, ακόμα κοιμόμουν δηλαδή, λέω τι λέει τώρα αυτό το αγόρι εδώ πέρα...Χαίρομαι πάρα πολύ που το υπόμνημα είναι παραπλανητικό, όπως χαίρομαι για την πίστη που εκφράζεις για τον τρόπο σκέψης μου και τον ψυχικό μου κόσμο!!!
Θα προσπαθήσω να εμβαθύνω περισσότερο άλλη φορά,ίσως επανέλθω σύντομα στο θέμα του έρωτα με περισσότερη ανάλυση, έτσι ώστε να έχουμε αυτά που είπαμε στα σχόλια κάπου συγκεντρωμένα. Θα δούμε...
Προς το παρόν πολλά πολλά φιλάκια!

Unknown είπε...

Κωστή....

Το καινούργιο υπόμνημα είναι πιο...ωραίο!!!

Eleni Dafnidi είπε...

Λιλάκι μην μασάς!
Τις κουκούλες τις φοράνε για να μην πιάσουν κανένα μικρόβιο. Θερίζει η γρίπη. Όταν είναι να φιλήσουν, η κουκούλα πάει περίπατο.

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη μου!!!

Όμως με τα φιλιά μεταδίδεται η γρίπη πιο εύκολα...Φαντάζεσαι να φιλάει κάποιος φορώντας κουκούλα;