Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τρίτη, Ιουνίου 09, 2009

Βάλτε Chroma στη ζωή σας

Επανέρχομαι με το θέμα του chrome, εφόσον το είχα υποσχεθεί, τώρα που τον έχω δουλέψει λίγο καλύτερα και έχω εντοπίσει κάποια σημεία που ίσως έχουν ενδιαφέρον.

  1. Ο chrome είναι σχεδιασμένος από την αρχή, σύμφωνα με τις ανάγκες των σύγχρονων χρηστών του διαδικτύου, όπου πλέον τρέχουν ολόκληρες εφαρμογές και όχι απλές ιστοσελίδες όπως γινόταν παλιότερα. Η google έχει σχεδιάσει μια καινούργια μηχανή JavaScript που μπορεί να τρέξει εφαρμογές που δεν μπορούν οι περισσότεροι browser, οπότε αυτό είναι κάτι το θετικό.
  1. Ο chrome είναι σχεδιασμένος με την λογική των tabs (καρτέλα). Αυτό σημαίνει ότι κάθε καρτέλα τρέχει αυτόνομα και από την αρχή, οπότε αν κάτι συμβεί σε μια καρτέλα μπορεί να εντοπιστεί το πρόβλημα και να σταματήσει η λειτουργία της συγκεκριμένης καρτέλας χωρίς να κρασάρει ολόκληρος ο browser. Επίσης αυτό οδηγεί στο σε μεγαλύτερες ταχύτητες στο κατέβασμα της ιστοσελίδας.
  1. Οι καρτέλες είναι ευέλικτες, αλλάζει η θέση τους, και μπορούν να αποσπαστούν και να μετακινηθούν από παράθυρο σε παράθυρο, χωρίς να αλλοιωθεί η λειτουργία της, καθώς κάθε μια έχει τα δικά τις controls και τη δικιά της γραμμή εύρεσης.
  1. Ανοίγοντας μια νέα καρτέλα, πολύ εύκολα και απλά πατώντας ένα (+) δεξιά, κάποιος μπορεί να διαλέξει από εικονίδια μια από τις πιο δημοφιλείς σελίδες.
  1. Μια ιστοσελίδα μπορεί εύκολα να αποθηκευτεί στα αγαπημένα, πατώντας ένα αστεράκι στα αριστερά της γραμμής εύρεσης.
  1. Κάθε ιστοσελίδα μπορεί να φυλαχτεί σαν συντόμευση εφαρμογής. Επάνω δεξιά έχει ένα σχεδιάκι σαν φύλο χαρτί. Αν το ανοίξουμε αυτό και πατήσουμε εκεί που λέει δημιουργία συντόμευσης εφαρμογής, μπορούμε να κάνουμε την σελίδα που βλέπουμε shortcut και να την τοποθετήσουμε σε ένα από τα τρία είτε στη επιφάνεια εργασίας, είτε στο Μενού έναρξης, είτε στη Γραμμή γρήγορης εκκίνησης.
  1. Μπορεί να μπει κάποιος σε ιστοσελίδες Incognito χωρίς να αφήσει ίχνη στο ιστορικό του Browser ή στα cookies όταν κλείσει τον browser.
  1. Προειδοποιεί όταν μπούμε σε επικίνδυνη ιστοσελίδα, ότι αυτή η ιστοσελίδα μπορεί να βλάψει το computer.
  1. Έχει ενσωματωμένη διαχείριση εργασιών. Με δεξί κλικ στον browser διαλέγουμε την διαχείριση εργασιών και μπορούμε να σταματήσουμε την καρτέλα που έχει πρόβλημα.

Γενικά φαίνεται να είναι σε πολύ αρχικά στάδια ακόμα ο Browser, όμως η λογική η οποία βασίζεται είναι καλή, open source λογική, και έχει πάρει αρκετά από άλλα projects, όπως στο Mozilla και Webkit.

Αυτά τα νέα από τον browser.

Κατά τα άλλα το καλοκαίρι άρχισε με διάφορα προβλήματα για μας, όπως υγείας (ένα προβληματάκι δικό μου, και ένα αρκετά σοβαρό πρόβλημα του πατέρα μου, που τελικά δεν έχει αντιμετωπιστεί όπως πιστεύαμε) και οικονομικών...

Ένα απογευματάκι λοιπόν που καθόμουν στη βεράντα μου και σκεφτόμουν, διάβαζα, σχεδίαζα ένα πλάνο για το τι θα κάνουμε και πως, έπεσε το μάτι μου στο απέναντι, μπαλκόνι...Το ένα μάτι δηλαδή, αυτό που έχει πρεσβυωπία, γιατί αυτό που έχει μυωπία μόνο μέχρι το βιβλίο μου μπορεί να δει...Αλλά με ένα μάτι τι να δεις...Βλέπω λοιπόν στο απέναντι μπαλκονάκι, που γενικά δεν είναι και ιδιαίτερα τακτοποιημένο αυτό...Αυτό που δείχνω με κόκκινο βελάκι...

Και λέω...Κοίτα να δεις... Μαζί με τις γλάστρες και τα φυτά κρέμασαν και την σφουγγαρίστρα..Ωραία καλαισθησία...Βγάζω την φότο...και κάνω zoom να σας την δείξω...
Και τι βλέπω;

Είναι όντως φυτό, και αρκετά ωραίο μάλιστα !
Κρίμα να χάνεται μέσα στην τόση ακαταστασία!

Η εντύπωση που σχημάτισα από την ακαταστασία στο απέναντι μπαλκόνι, με έκανε να δω το ιδιαίτερο αυτό φυτάκι σαν ... σφουγγαρίστρα...Χωρίς βέβαια αρχικά να λάβω υπ' όψιν μου ότι ... δεν βλέπω καλά!

18 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Λίλυ μου, εύχομαι να ξεπεράσεις γρήγορα το πρόβλημα υγείας κι εσύ κι ο μπαμπάκας σου και να μπορείς να κάθεσαι ξένοιαστη στο μπαλκονάκι σου να διαβάζεις, χωρίς να παρατηρείς και να σχολιάζεις τους γείτονες και τα φυτά τους! Φιλάκια κορίτσι μου!

Eleni Dafnidi είπε...

Αυτό το συνήθειο που έχει ο κόσμος να μπερδεύει το μπαλκόνι με την αποθήκη είναι πολύ ενοχλητικό. Πρώτον ασχημαίνεις το σπίτι σου, δεύτερον προσβάλλεις την αισθητική των γειτόνων και τρίτον ασχημαίνεις την ίδια την πόλη. Το μπαλκόνι, ακόμη και αν το έχεις σε αχρηστία διότι δεν το χρησιμοποιείς καθόλου ή χρησιμοποιείς κάποιο άλλο για να κάθεσαι, είναι μέρος της εικόνας της γειτονιάς σου και τίποτα δεν μπορεί να δικαιολογεί τη σαβούρα που μαζεύεις σε αυτό ή εκείνη την χιλιόχρονη τέντα που έχει σκιστεί, έχει σαπίσει και τρίζει σαν διάολος. Εγώ Lily μου το πρώτο πράγμα που κοιτάω σε ένα σπίτι είναι το μπαλκόνι. Ούτε το σαλόνι, ούτε την κουζίνα, ούτε τίποτα. (Καλά..., οκ…, δίνω και στο μπάνιο κάποια σημασία… το παραδέχομαι…) Ειδικά στα σπίτια που νοίκιαζα κατά καιρούς έψαχνα πάντα για ένα καλό μπαλκόνι παρά για μεγάλη κουζίνα ή ευρύχωρο σαλόνι. Ίσως επειδή δεν υπάρχει τίποτα που να με ηρεμεί περισσότερο από μία μπυρίτσα εκεί τα απογεύματα ή ένα καφεδάκι το πρωί. Οπότε μπορώ να καταλάβω την έκπληξη σου με το φυτό-σφουγγαρίστρα. Αν ψάξεις λίγο ακόμα ίσως δεις κάποια γλάστρα-φτιαράκι ή ένα καναπέ φτιαγμένο από εξαρτήματα αυτοκινήτου. Μπορεί ακόμα να πρόκειται για ένα σουρεαλιστικό μπαλκόνι φτιαγμένο έτσι ώστε να δημιουργεί την εντύπωση του απεριποίητου αλλά να μην είναι τίποτα άλλο από μία έκφραση τέχνης… (Λέμε τώρα.)
Όσο για τα υπόλοιπα εύχομαι να είναι όλα περαστικά και να επανέλθεις το συντομότερο στους παλιούς ρυθμούς σου ώστε να περάσεις ένα υπέροχο, ήρεμο καλοκαιράκι.
Με το Chrome αρχίζεις να με ψήνεις σιγά-σιγά.

korinoskilo είπε...

οντως σαν σφουγγαριστρα ειναι !!!!

οσο για το χρωμα ..... εχει λιγο καιρο που κατεβασα μοτσιλα μετα απο τοσα χρονια που ειμαι φαν του εξπλορερ .... μη με μπερδευειςςςς και αλλοοοοοοοο :ρ

καλημερουδιαααααα

Unknown είπε...

Καλημέρα Μαράκι μου!

Σε ευχαριστώ κούκλα μου, και μακάρι γρήγορα να μπορώ να είμαι ξένοιαστη, γιατί το καλοκαίρι ο καθένας θέλει να κάνει και κάτι άλλο, διαφορετικό. Καλή η παρατήρηση των...φυτών, αλλά όντως δεν αρκεί!

Πολλά φιλάκια

(στο Πασαλιμάνι ετοιμάζουν τα της εκθέσεως...ξέρεις εσύ)

Unknown είπε...

Ελένη μου καλημέρα.

Εγώ τη βεραντούλα μου την αγαπάω πολύ. Όλο το χειμώνα λιγάκι την παραμελώ, δλδ βγαίνω έξω μόνο για να ποτίσω καμιά γλάστρα, και αν. Αλλά με το που μπαίνει Μάρτης, αρχίζουν οι ... περιποιήσεις. Φέτος άλλαξα τέντα και πήρα κάποιες καινούργιες γλάστρες. Πέρσι είχα αλλάξει τα μαξιλάρια στο σαλονάκι της βεράντας.

Είναι πολύ άσκημο, αυτό το μέρος του σπιτιού που ... φαίνεται προς τα έξω να είναι σκουπιδαριό σκέτο. Είναι σαν να μην υπάρχει σεβασμός στον άλλο κατ' αρχήν. Δεν είναι υποχρεωμένος ο καθένας να βλέπει τα τα σκουπίδια του άλλου, ενώ ο ίδιος έχει χωθεί στο ... διαμέρισμα και κάνει πως δεν ... υπάρχουν.

Όσο για την μπυρίτσα, ουφ, και αυτή μου έχει λείψει τις τελευταίες μέρες, γιατί παίρνω μια αντιβίωση και ο γιατρός μου είπε 10 μέρες όχι ποτό. Έτσι περιορίζομαι στα καφεδάκια. Τώρα που κάνει ζέστη, ξυπνάω ακόμα πιο πρωί, και τον πίνω έξω. Δηλαδή μισό μέσα, μισό έξω...Τον άλλο μισό τον πίνω στην κουζίνα στο net.

Λες του χρόνου να δοκιμάσω και εγώ αυτή την έκφραση τέχνης, και να ανακατέψω την βεράντα μου; Μέχρι φέτος συμμαζεύω, αλλά μπορεί του χρόνου το Μάρτη να αρχίζω να βγάζω προς τα έξω ότι μου έχει περισσέψει στο υπόλοιπο σπίτι, ότι δεν ταιριάζει σε κάθε δωμάτιο, και να πω ότι είναι η βεράντα των "Ετεροκλήτων". Ωραία της βρήκα και τίτλο.

Τον Chrome κατέβασε τον. Κατεβαίνει πολύ εύκολα, και απλά δες τον.

Φιλιά και ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.

Unknown είπε...

Καλημέρα Κορινοσκυλούθρα!

Καλά, μπερδεύτηκα πάρα πολύ με την σφουγγαρίστρα. Άμα δεν βλέπει και καλά ο άνθρωπος...

Α, και εσύ παράτησες τον explorer; Είδες τι πράγμα είναι; Ποιο πολύ κλείνει παρά ανοίγει. Αλλά και τον Chrome δες τον όταν μπορείς. Έχει μερικά ωραία. (αυτά που λέω δλδ, όχι κάτι εξαιρετικό)

Φιλιά!

Theodora Papapanagiotou είπε...

ΑΑΑΑ! Εσύ έχεις τα δικά σου κι εγώ σε πρήζω κάθε μέρα!! Λοιπόν, πρώτα πρώτα υπομονή!! Περαστικά σου εύχομαι και σε σένα και στον πατέρα σου...
Τρομερό το φυτό - ξεχωριστό!
Όσο για το chrome, το έχει ο Σωτήρης, δεν ξέρω αν τον έχει βολέψει, εγώ έχω κάτι ανάλογο απο το Mozilla...

Unknown είπε...

Όχι βρε Ντοράκι, δεν με πρήζεις!
Απλά μπορεί να μην είμαι online...

Είδες τι τέλειο φυτό είναι αυτό; Ίδιο η vileda, χεχε!

Μα και ο chrome πάνω στον Mozilla στηρίχτηκε, αλλά νομίζω στα tabs είναι καλύτερος.

Φιλάκια και τα λέμε!

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερα στο κοριτσι..
Lily μου,ας ξεκινησω με τα σοβαρα.
Ολοι γνωριζουμε πως η υγεια,ειναι το πολυτιμοτερο αγαθο.
Επειδη τα λεμε και κατ ιδιαν,γνωριζω τις λεπτομεριες.
Θα πω μονο,οτι ολα θα πανε καλα.
Ειμαι σιγουρος για αυτο.
Η θετικη σκεψη,βοηθαει παρα πολυ.
Για την κατασταση της υγειας μας,δεν ειμαστε δυστυχως παντα εμεις που εχουμε το..πανω χερι.
Ακομη και το οικονομικο που ανεφερες,παιζει ρολο.
Η κατασταση γενικα χειροτερευει ανεξελεγκτα.
Ετσι εχουμε ολο και περισσοτερο στρες.Στρες που ευθυνεται για την παρουσια πολλων ασθενειων.Ακομη κι απο την πρακτικη εφαρμογη να το δεις,η ανεχεια,μας οδηγει αυτοματα να αγοραζουμε ολο και φθηνοτερα προιοντα.
Ακομη και στα τροφιμα.Και ως συνηθως,το φτηνο κατα κακονα,δεν εχει και την καλυτερη ποιοτητα.
Με αποτελεσμα,να επηρεαζει και απο κει,την υγεια
μας!
Για συνεχεια,και να μην σε πονοκεφαλιασω κι αλλο με τα..βαρυγδουπα μου,θα αναφερθω στον Chrome.
Κατ αρχας,ενα μεγαλο μπραβο,επειδη απεδωσες πολυ καταννοητα,την τεχνικη ορολογια απο τα Αγγλικα.
Τελειες οδηγιες χρησεως.
Οπως ξερεις,και οπως τα ειπαμε,συμφωνω πως κινειται σε μια διαφορετικη βαση και φιλοσοφια.
Ειναι ακομη στην αναπτυξη του.
Για απλη πλοηγηση στο νετ,ειναι πολυ καλος και ευχρηστος.
Αλλα εγω,επειδη χρειαζομαι λιγη παραπανω ασφαλεια απο εναν Browser,θα περιμενω να περασει τις..παιδικες αρρωστιες που λενε,για να τον εγκαταστησω.
Αυτα με τα τεχνικα,και να ερθω και ..στο μπαλκονι.
Οχι στο συγκεκριμενο.
Τα μπαλκονια,απο αρχιτεκτονικης αποψης,ειναι αναγκη που προεκυψε να προσδωσει στα διαμερισματα των αστικων κεντρων,μια αισθηση ελευθεριας.Για να μην νοιωθεις στην κυριολεξια,πως εισαι κλεισμενος μεσα σε ..τεσσερις τοιχους.
Σε πολυ μικρο ποσοστο ομως,αποδιδει την αισθηση αυτη.
Περισσοτερα τι να πω;
Τα αναλυσατε τελεια..οι φιλεναδες!
Θα πω μονο,πως αλλη φορα,αμα σου δοθει ευκαιρια,βγαλε καμια φωτογραφια,απο καμια καλη γειτονισσα,ετσι που θα ειναι σκυμενη και θα ποτιζει..τα φυτα;)
Και μου την στελνεις ε;)
Πεθυμησα..την Ελλαδα;)
Για τελος θα πω,πως η δικη σου βεραντουλα ειναι θαυμα!
Και περιποιημενη,και λειτουργικη.
Εσυ ..φταις για αυτο!
Σου ευχομαι να την απολαμβανεις οταν μπορεις,ηρεμη και χαλαρη.
Χωρις σκοτουρες και προβληματα υγειας!

Καλο σου απογευμα κοριτσι
και σε φιλω πολυ!

Unknown είπε...

Έλα Κωστή μου!

Θα είμαι λίγο σύντομη στην απάντηση...γιατί πάω για ντουσάκι και μετά μέχρι το kitchen για κανένα καφεδάκι. Αρκετά είδα την ... σφουγγαρίστρα.
Θα έπινα μια μπύρα, αλλά μέχρι μεθαύριο απαγορεύεται. Είμαι και τυπική συν τοις άλλοις, χιχι!

Χαίρομαι που σου αρέσει η βεραντούλα μου. Είναι ένα extra δωμάτιο το καλοκαίρι, και το χαιρόμαστε όλοι, ιδίως όμως εγώ, και η Άννα, η φίλη μου όποτε έρχεται.

Οι άλλοι αρχίζουν από βεράντα και καταλήγουν στα ...καναπεδάκια τα δερμάτινα ακόμα και μέσα στον καύσωνα...

Έχει αρκετές ωραίες βεράντες η γειτονιά μου, μερικές είναι σαν ζούγκλες...δεν μου αρέσει, δεν το θεωρώ λειτουργικό τελικά. Κάθε τι με μέτρο.

Τώρα για τον chrome, λίγο παιδεύτηκα με την ορολογία, αλλά τα βρήκα. Την επόμενη φορά θα είμαι καλύτερη.

Να σε πω λιγάκι βρε Κωστή μου. Είπαμε έχουμε κάποια οικονομικά προβλήματα, αλλά δεν σημαίνει ότι τρώμε και σκ... και έπαθε η υγεία μας ;) Αν δεν έχουμε να φάμε, θα φάμε λιγότερο, όχι άσκημης ποιότητας τρόφιμα. Άλλωστε λίγη δίαιτα δεν θα βλάψει κανέναν μας. Τα κιλάκια μας τα έχουμε όλοι!

Και φότο από γειτόνισσα δεν πρόκειται να σου στείλω, γιατί δεν δέχομαι ότι καμιά αξίζει περισσότερο να φωτογραφηθεί από ότι εγώ :P

Πολλά πολλά φιλάκια
(σόρυ αν η απάντηση είναι λιγάκι ...αυθόρμητη, αλλά όσο ζορίζομαι τόσο στην πλάκα το ρίχνω...πιστεύω να με καταλαβαίνεις)

Valisia είπε...

Kαταρχήν περαστικά.Στέλνω λίγη από την θετική μου ενέργεια μέχρι σε σένα(άντε και μέχρι τον γείτονα με την ωραία σφουγγαρίστρα.)
Η φωτογραφία είναι επεξεργασμένη στο φώτοσοπ και δεν αποδέχομαι ότι υπάρχει τέτοιο φυτό.

Καλή Κυριακή!

Unknown είπε...

Χαχαχα Βαλίσια, δεν είναι επεξεργασμένη καθόλου η φότο. Ούτε μια απλά ρύθμιση φωτεινότητας δεν έχω κάνει, απλά λίγο την cropιασα!!!

Μέχρι που έκανα zoom επάνω του και εγώ δεν το δεχόμουν ότι ήταν φυτό, αλλά είναι αληθινότατο και ζωντανότατο.

Κατά τα άλλα την θετική ενέργεια σου την παραλαμβάνω με χαρά και θα την βάλω να αυξηθεί...Μάλλον θα την φυτέψω σε καμιά γλάστρα.

Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις και καλή εβδομάδα.

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερα και καλη εβδομαδα Lily μου..
Υπομονη,δυο μαθηματακια μεινανε ακομη.
Μετα,και μιας που ξεπερασες το προβληματακι σου με την υγεια,θα εχεις πιο πολυ χρονο για την ωραια σου βεραντουλα.
Παγωμενη μπυριτσα,και το ακουστικο..φυτρωμενο στο αυτι;)
Φιλακια πολλα και καλο βραδυ!

KitsosMitsos είπε...

Μια χαρά η παρουσίαση!

δεσποιναριον είπε...

Βρε Λιλακο, εχω ζαβλακωθει τοσο τελευταια, που εμπαινα, εβλεπα το Κροουμ και ελεγα, α το Λιλακο δεν εχει κανει καινουργια αναρτηση. Περαστικα ευχομαικαι στον μπαμπα και σε σενα χαρα μου. Η μπυρα ας περιμενει λιγο.
Χμμμ για το κροουμ, θα το ξαναμελετησω. Σε φιλω.

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου!

Μωρέ να ήξερες πως περιμένω να φύγουν κάποια πράγματα από πάνω μου για να είμαι πιο ξένοιαστη!

Αλλά ίσως να είναι και πολύ να το ζητάω αυτό, γιατί στην ηλικία που είμαστε, οι μικροί δεν έχουν μεγαλώσει ακόμα τελείως και μας χρειάζονται, και οι μεγάλοι έχουν ... ξεμωραθεί και πάλι μας χρειάζονται. Και εμείς τρέχουμε και δεν φτάνουμε...Όμως μπορούμε να τρέχουμε με μια μπύρα στο ένα χέρι και ένα ακουστικό στο ... άλλο!
Άραγε αν είχαμε και τρίτο χέρι τι θα το κάναμε; Ερώτηση κρίσεως!

Πολλά πολλά φιλάκια και να περάσεις μια όμορφη μέρα!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κίτσο.

Χαίρομαι που σου άρεσε η παρουσίαση.
Καλά να περνάς.

Unknown είπε...

Καλημέρα Δεσποινάκι.

Χαχαχα, και εγώ νόμιζα ότι σε τρόμαξε το φυτό ... σφουγγαρίστρα και έφυγες μακριά.

Σε ευχαριστώ κούκλα μου. Εγώ οκ είμαι τώρα, τέλειωσε και η αντιβίωση και πίνω και μπυρίτσα. Ο μπαμπάς ταλαιπωρείται. Αν ήξεραν και οι γιατροί και μας έδιναν καμιά ιδέα, ίσως να ήταν και χρήσιμο...

Τον chrome κατέβασε τον και παίξε λίγο. Δεν είναι κάτι φοβερό, αλλά είναι εύχρηστος για κάποια πράγματα.

Φιλάκια!