Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τρίτη, Νοεμβρίου 30, 2010

Τα Χριστούγεννα πάντα ... έρχονται!

Θυμάστε την περσινή διαφήμιση του Jumbo; Countdown μέχρι τα Χριστούγεννα, και μόλις έφτασαν, την άλλη μέρα άρχισε από την αρχή.
"364 μέρες μέχρι τα Χριστούγεννα διότι τα Χριστούγεννα πάντα έρχονται!"


Έτσι είναι φίλοι μου και ας έκανα λίγο την ...ξινή στην προηγούμενη ανάρτηση. Διότι αν δεν γιορτάσουμε τα Χριστούγεννα, τότε καλύτερα να ανοίξουμε μια κάσα και να μπούμε μέσα. Έχουμε και μικρά παιδιά, που δεν φταίνε τίποτα να τους κόψουμε την χαρά!
Και βέβαια στόλισα το δεντράκι μου και λίγο  το σαλόνι.
Σάββατο βραδάκι, εμείς οι τρεις, η οικογένεια, και η φίλη μου με τον γιο της μαζευτήκαμε με σκοπό το στόλισμα του δέντρου, και μια απλή μακαροναδίτσα με κόκκινη σάλτσα. Ασφαλώς και μπύρα! 
Το έχουμε καθιερώσει τώρα τα τελευταία χρόνια, από το 2005 και εδώ, να στολίζουμε το δέντρο με την φίλη μου. Δηλαδή τα δύο παιδιά στολίζουν, και εμείς οι μαμάδες κουβεντιάζουμε. Από πιο νωρίς, ο Άλεξ κατεβάζει το δέντρο και τα συμπράγκαλα από το πατάρι. Το στήνει, ελέγχει αν ανάβουν όλα τα φώτα, βάζει την φωτεινή κουρτίνα στο παράθυρο, κρεμάει τα φωτάκια στο δέντρο, εγώ ξετυλίγω τις μπάλες και τα άλλα στολίδια και τα τοποθετώ στον καναπέ για να τα παίρνουν από εκεί τα παιδιά, και περιμένουμε να έρθουν οι άλλοι για να αναλάβουν οι νεώτεροι τα καθήκοντα τους.  Ταυτόχρονα, ασχολούμαι και λιγάκι στην κουζίνα για κάτι απλό. Φέτος, όπως είπα πριν, έφτιαξα μακαρονάκι, λαζανάκι, με το όνομα Linguini, και κόκκινη σάλτσα. Κόκκινη σάλτσα, που σχεδόν την έπηξα στο κρεμμύδι. Και λίγο ζαχαρίτσα για να νοστιμίσει και να γλυκάνει. Μούρλια έγινε! Είχαμε εκτάκτως και τούρτα από δίπλα, διότι εκείνη τη μέρα γιόρταζε ο αδελφός μου τα γενέθλια του. (Όχι δεν είχε πάρτι, εκείνος έλειπε. Απλά οι γονείς μου έκοψαν τούρτα)
Το παιδιά αρχικά βαριόντουσαν να στολίσουν, τελικά όμως πείστηκαν. Και μάλιστα τέλειωσαν  σε χρόνο ρεκόρ, από την βαρεμάρα. Ουφ, ένιωσα μια ανακούφιση και μια χαρά! Φοβήθηκα ότι θα έμενε αστόλιστο. Βέβαια εχτές, έκανα κάποια εικαστική παρέμβαση,  διότι είχα ξεχάσει να τους πω ότι δεν τα βάζουμε όλα τα στολίδια. Βάζω κυρίως κόκκινα και χρυσά.
Εκτός από το δέντρο όμως, έχω και μερικά άλλα παιχνιδάκια που μου αρέσει να στολίζω.


Αυτός ο τύπος, στο μπαράκι μου, δεν είναι κακός. Όμως ή τα σοκολατάκια θα φάει, (ευτυχώς πρόλαβα και κέρασα) ή θα πιει όλα τα ποτά, θα χάσει τον έλεγχο και θα αρχίσει να με ... κυνηγάει ;)


Αγιοβασίλης στολιδάκι με κεράκι. Πολύ ωραίος φωτισμένος.



Δεν είναι γλύκες;


Άγγελος με κεράκι.


Αυτό είναι το αγαπημένο μας. Μια - μια πορτούλα ανοίγει μέχρι τα Χριστούγεννα. Όλες κλειστές τώρα. Σήμερα το γέμισα με δωράκια.








Αποσπάσματα από το δέντρο μου!


Σας θέλω όλους γλυκαμένους μέρες που είναι. Και πάντα ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΕΣ!
 Διότι τα Χριστούγεννα πάντα έρχονται!

(υγ
στολιδάκι της κουζίνας)

20 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πανεμορφος ο στολισμος σου!!!!!!!!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλό μήνα Ρίκη μου!
Σε ευχαριστώ πολύ!!!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Τέλεια... Κι εμείς για αυτό το ΣΚ λέμε, αλλά όχι με μπυριτσα, αλλά με Gluehwein... Αν έρθε και παρέα ακόμα καλύτερα!! Καλές γιορτες!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Ντοράκι!
Άντε με το καλό και εσείς! Μακάρι να ερχόμαστε. Θέλω μια εκδρομούλα και να βρεθούμε.

Φιλάκια!

Theodora Papapanagiotou είπε...

Αντε κανονίστε το... Εγώ σας περιμένω!!

Mana είπε...

Τώρα νιώθω τύψεις που δεν στόλισα ακόμη το χριστουγεννιάτικο δέντρο. το σαββατοκυρίακο όπωσδηποτε.

Unknown είπε...

Μάνα, στόλισε το, αλλά δεν είναι και για τύψεις!
Είναι μια ... χαρά μέσα στο σπίτι. Μια ευχάριστη παρουσία

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily!

Αφου πω πρωτα μια ομορφη καλησπερα,
απο μια χειμωνιατικη Γερμανια,
θα διατυπωσω καπως κομψα και την δυσαρεσκεια μου;)
Οπως καλα γνωριζεις,
γλυκα γενικα δεν τρωω..
Αλλα ενα για το καλο θα παρω!
Ενα ποτακι με τετοιο κρυο,
θα το επινα ευχαριστως!
Αλλα βλεπω με λυπη..
οτι τα μπουκαλια..ειναι αδεια:(
Ασε που δεν εχεις και το αγαπημενο μου κρασακι;)
Ομως,σαν καλη οικοδεσποινα που εισαι,
ελπιζω να..διορθωσεις;)
Εισαι οντως καλη οικοδεσποινα.
Μα ομως,αμα χρειαζεται,
θα πρεπει να εισαι και αυθεντικη εως ξινουλα,
οπως στην προηγουμενη αναρτηση.
Τα συκα συκα,και η σκαφη σκαφη.
Ποτε δεν χρυσωνουμε ..το χαπι..
Σε αντιθεση με το χριστουγεννιατικο δεντρο;)
Μια που ειπα χριστουγεννιατικο δεντρο..
Που ειναι να το δουμε στολισμενο βρε κοριτσι;
Σε αυτο αναφερεσαι..
Αν και επειδη σε ξερω καλα,φανταζομαι
μας το αφησες επιτηδες απ εξω,
για αλλη αναρτηση, οταν πλησιασουν οι μερες!
Οι φωτογραφιες,δεν μου αρεσαν ολες.
Ορισμενες ειναι πολυ θολες.
Μου αρεσε ομως η αναφορα σου στην ομορφη οικογενειακη κατασταση!
Ειναι κατι που πολυ το χαιρομαι.
Ειλικρινα!
Περισσοτερα επι του παροντως δεν εχω να πω.
Μια σφιχτη ζεστη αγκαλια,
ενα φιλι και την αγαπη μου!

Υγ..Αμα εξαιρεσουμε τα χιονια,
την ιδια θερμοκρασια με σας εχουμε.
Μονο με..αντιθετο προσημο;)
Μπρρ...

δεσποιναριον είπε...

Και του χρονου Λιλακο. Εχουμε μια βασικη διαφορα. Στην περιπτωση μου εγω στολιζω και τα παιδια μου κουβεντιαζουν. Οποτε καταλαβες ποιο ειναι το παιδι στο σπιτι!
Φιλια!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου :)

Τι καλέ; Τα ήπιε όλα τα ποτά ο κύριος πάνω στο μπαρ; Και δεν άφησε ούτε ένα ποτηράκι για τον φίλο μου; Θα επανορθώσω αμέσως! Θα σου φέρω την καλύτερη rioja, μην ανησυχείς!

Προσπαθώ να είμαι καλή οικοδέσποινα, μου αρέσει, θέλω ο κόσμος να είναι ευχαριστημένος, αλλά πολλές φορές δεν τα καταφέρνω. Και ο λόγος είναι ότι μιλάω πολύ. Όχι δεν είμαι πολυλογού. Απλά όταν βλέπω μια ... σκάφη θέλω να πω "να μια σκάφη". Δεν λέω "να ένα στεγνωτήριο". Και όταν βλέπω μια ολάνθιστη συκιά, το ίδιο. Θέλω να θαυμάσω τα σύκα και να πω τι ωραία σύκα. Δεν θα πω "ω τι ζουμερό πορτοκάλι". Και αυτό ενοχλεί κάποτε.
Άσε που μου αρέσει να κάνω και κηρύγματα πάσης φύσεως. Εκεί να δεις ομορφιές!

Τώρα για το δεντράκι. Το έβαλα στο flickr. Αλλά δεν είναι καλή η φότο. Έχω βγάλει καμιά πενηνταριά φότος, με φλας, χωρίς φλας, με φως δωματίου, με σβηστά φώτα, με λίγο φως, κοντά, πιο μακριά...Γενικά δεν το πετυχαίνω. Δεν ξέρω να βγάζω φωτεινά αντικείμενα.
Και τα στολίδια μου βγήκαν θολά, έχεις δίκιο, αλλά δεν είναι φωτογραφική ανάρτηση τόσο. Στο κλίμα ήθελα να μας βάλω σιγά - σιγά.
Και όντως σκέφτηκα να το βάλω πιο μετά. Ίσως καταφέρω να το τραβήξω όπως μου αρέσει.

Σε αφήνω με μια ζεστή, πολύ ζεστή αγκαλίτσα και ένα φιλάκι.

(υγ πρόσεχε όπως οδηγείς με τα χιόνια. Δεν θέλουμε εσένα να στολίσουμε χιονάνθρωπο ;) Έχουμε άλλα στολίδια)

Unknown είπε...

Καλημέρα Δεσποινάκι μου!

Να είσαι πάντα παιδάκι. Σε χαίρομαι. Και εγώ παιδάκι είμαι βέβαια, και μερικές φορές παιδάκι - πειραχτήρι και σκάνταλο.

Στο fb κάτι είδα από το δέντρο σου, αλλά θέλω ανάρτηση. Θα κάνεις;

Πολλά πολλά φιλάκια!

Vrakas Kostas είπε...

Καλησπερα αγαπημενη μου Lily:)

Εν συντομια θελω να πω..
Την ειδα την φωτογραφια εκει..
Οντως δεν ειναι καλη.
Αλλα αυτο δεν πειραζει.
Οπως ειπες,
δεν ειναι και φωτογραφικο μπλογκ.
Λιγη βοηθεια ομως σου χρειαζεται.
Κατ αρχας,
κοιταξε και παλι τις δυνατοτητες
και ρυθμισεις της μηχανουλας σου.
Κατα δευτερον,
δυο τροποι υπαρχουν να εχεις με την μηχανη σου πιο καθαρες φωτογραφιες σε φωτισμενα αντικειμενα.
Ο πρωτος:Ο φωτισμος που χρειαζεται για να βγει σωστα ενα φωτισμενο αντικειμενο,
ειναι κατα μεσο ορο,
τριπλασια λουσμενο σε φως,
απο οτι το ιδιο εκπεμπει!
Το λουζουμε με φως λοιπον!
Η αφαιρεση αλλης πηγης φωτισμου,
ειναι λαθος!
Το λιγοστο φως του αντικειμενου,
δεν αποτυπωνεται στις φηφιακες μηχανες καθαρα,
διοτι το παλιο γνωστο κλειστρο των πενταπρισματικων μηχανων,
δεν υπαρχει.
Τοτε μπορουσες να κανεις κλικ,
και να κρατουσες το κλειστρο ανοιχτο,
οσο χρειαζονταν για να πεις την φραση αργα:ενας ελεφαντας!
Μην γελας.
Ηταν το μετρο!
Προσπαθησε με την μηχανη που εχεις λοιπον,
κι αφου ριξεις πολυ φως απο διαφορετικες γωνιες στο δεντρακι,
ακομα και με καποιον προβολεα,
να το φωτογραφισεις.
Δοκιμασε ακομα,
ετσι χωρις πολυ φωτισμο,
να πατησεις το κουμπακι,
με σταθερο χερι παντα,
και να το κρατησεις πατημενο πεντε δευτερολεπτα.
Και ενοειτε να το αφησεις να κλεισει,
παλι με σταθερο κι ακινητο χερι.
Κι αν δεν τα καταφερεις με ολα αυτα,
περιμενε ωσπου να κατευω Πειραια;)
Ευχαριστω προκαταβολικα για το κρασακι μου;)
Εβαλα μουσικουλα και μια φωτογραφια.
Μια ζεστη και σφιχτη αγκαλιτσα,
ενα φιλακι,
και την αγαπη μου!

Υγ..Η αληθεια ειναι οτι τρεχω..

Unknown είπε...

Καλημερούδια Κωστή μου!

Να σου πω την αλήθεια, έβγαλα με φλας και είναι οκ, κανονικές δηλαδή. Εγώ δεν θέλω κανονική φότο του δέντρου όμως! Θέλω ... αισθησιακή ;), χμ, πιο ατμοσφαιρική εννοούσα. Να φαίνεται το ...μισοσκόταδο και το φωτεινό δεντράκι, ακριβώς όπως είναι το βράδυ, που χαμηλώνω το φωτισμό του δωματίου και φαίνεται πιο πολύ το δέντρο. Αλλιώς το έβγαζα και μέρα.
Θα δοκιμάσω με το τριποδάκι σήμερα το βράδυ για να μείνει σταθερό.
Δηλαδή μου αρέσει σε χρώμα και ατμόσφαιρα όπως το έχω βγάλει, αλλά είναι θολό!
Επίσης πρέπει να κλείσω τις κουρτίνες. Δεν πειράζει, ας μην βγει η φωτεινή κουρτίνα πίσω του. Μάλλον πολύ πέφτει. Θα την αφήσω να φωτίζει πίσω από την κανονική!

Πωπω, θέλω καφέ! Πάω να φτιάξω!
Φιλάκι πρωινό και μια αγκαλιά!
Και να μην τρέχεις!!! Καλά πως τα καταφέρνεις με τα χιόνια και τρέχεις;

Unknown είπε...

Και Κωστή, σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις φωτογραφικές συμβουλές.
Το κρασάκι σου θα σε περιμένει :)

δεσποιναριον είπε...

Καποια στιγμη σημερα -αυριο θα το φερω και το δεντρακι μαζι με ολες τις δικαιολογιες γιατι αργω αυτες τις μερες. Καλο Σ/Κ Λιλακομ

Unknown είπε...

Οκ Δεσποινάκι μου. Θα περιμένω!

Eleni Dafnidi είπε...

Γεια σου Λίλυ μου!

Η ιστορία του στολισμένου δέντρου περνάει πολλές φάσεις καθώς μεγαλώνουμε. Θυμάμαι και γω σαν παιδί που στολίζαμε ένα μεγάλο πραγματικό δέντρο, το οποίο στην πορεία θεωρήθηκε μπελάς . Το ίδιο και το τεχνητό χιόνι σε σπρέι, το άλλο στην σακουλίτσα που σου τσιμπούσε τα δάχτυλα , ακόμη και το βαμβάκι…
Μέχρι που στο τέλος αντικαταστήθηκαν όλα με ένα απλό, μεσαίου μεγέθους δεντράκι, αυτό που μπαινοβγαίνει στην αποθήκη σχεδόν έτοιμο. Νομίζω πως όσο πιο μικρά σε ηλικία είναι τα παιδιά σε ένα σπίτι τόσο πιο πολύ κέφι υπάρχει να στολιστεί ένα δέντρο παραδοσιακά. Μετά γίνεται και λίγο βραχνάς. Είναι αυτό που λες και συ «φοβήθηκα ότι θα έμενε αστόλιστο.» Αλλά το κλίμα που δημιουργεί μέσα στο σπίτι αφού στολιστεί δεν περιγράφεται. Η αλήθεια να λέγεται! Και, ας μην γελιόμαστε, τον σπουδαιότερο ρόλο παίζει η διάθεση. Μέσα μας να νιώθουμε γιορτινά και όλα γίνονται. Γι’ αυτό και κλείνοντας σου αφήνω μία ευχή για γιορτινές διαθέσεις!

Φιλάκια πολλά πολλά

*Οι φωτογραφίες που είναι λίγο θαμπές μου αρέσουν. Εδώ πήγα και πήρα κάρτες με θολά στολίδια και φωτάκια… Μου φαίνονται πιο αυθεντικές. Είναι σαν να κοιτάς μία στολισμένη βιτρίνα πίσω από τα τζάμια του αυτοκινήτου. Μπορεί να μην γίνομαι κατανοητή, αλλά έχω συνδυάσει τις χριστουγεννιάτικες φωτό με λίγη θαμπάδα.

KitsosMitsos είπε...

Όμορφα! Καλά να περάσουμε με υγεία πάνω απ'όλα!

Unknown είπε...

Καλημέρα Ελένη μου και χαίρομαι πολύ που σε βλέπω στα μέρη μας :)

Εμάς, μας αρέσει οικογενειακώς το δεντράκι. Βέβαια, όταν έρθει η ώρα να στολιστεί, μπορεί να κάνουμε κάποια νερά, πότε ο ένας, πότε ο άλλος. Όμως δεν θέλω να πιστεύω ότι θα γίνει βραχνάς. Όταν γίνει, θα πάψουμε και να στολίζουμε διότι δεν υπάρχει λόγος να ταλαιπωρούμαστε.
Όντως έχει πολύ ατμόσφαιρα! Δίνει εορταστική νότα και είναι μια παρεούλα. Σαν να έχεις ένα φιλοξενούμενο, ήσυχο και ευχάριστο όμως ;)
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες μου :) και καταλαβαίνω απόλυτα τι λες. Κοιτάς την στολισμένη βιτρίνα μέσα από τζάμια αυτοκινήτου που οι αναπνοές και γενικά η ζέστη του αυτοκινήτου τα έχουν θαμπώσει λίγο.
Ή χιονισμένο τοπίο, νυχτερινό, με φώτα, πάλι μέσα από τα θαμπά τζάμια σπιτιού. Τέλειο!!!

Πολλά πολλά φιλιά Ελένη μου. Να είσαι καλά και με χαρούμενη, γιορτινή διάθεση και εσύ!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κίτσο!

Με πολύ υγεία, ειρήνη μέσα μας και έξω μας, και με χαρούμενη γιορτινή διάθεση!