Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Αυγούστου 29, 2011

Πέντε ήλιοι και ένα φεγγάρι, από ένα καλοκαίρι που φεύγει...

Καθώς ο ήλιος ταξιδεύει από δεξιά προς τα αριστερά,
και το καλοκαίρι προχωράει και φεύγει

Σάββατο 11 Ιουνίου, 8:47 μμ


Πέμπτη 28 Ιουλίου, 8:39 μμ


Κυριακή 31 Ιουλίου, 8:40 μμ


Δευτέρα 8 Αυγούστου, 8:20 μμ


Σάββατο 13 Αυγούστου, 8:10 μμ


Κυριακή 14 Αυγούστου, 5 πμ

έρχεται το Αυγουστιάρικο φεγγάρι,


και περνώντας και αυτό,
δίνει την σκυτάλη
σε ένα όμορφο Σεπτέμβρη.

2 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπημενη μου Lily :)

...Κατω απο τον απολαυστικο ηλιο του καλοκαιριου,
μα κυριως κατω απο τα φεγγαρια που "εφευγαν",
εψαχνα παντα να βρω το δευτερο φεγγαρι του Αυγουστου!
Δεν γνωριζα οτι δεν ερχεται παντα ..
Τοσο ρομαντικος ημουν..
Το χρειαζομουν ομως,
καπως σαν βοηθημα,
να κανω ονειρα καλοκαιρινης νυκτος,
και να περασω στο φθινοπωρο,
χωρις να πεσω στην μελαγχολια του Σεπτεμβρη:(
Το χρειαζομαι ακομα..
Αν μπορεις σε παρακαλω,δωστο μου..
Σου δινω για ανταλλαγμα τον ηλιο της φωτογραφιας,
με ημερομηνια 28 Ιουλιου.
(Εχει ιδιαιτερη σημασια για μενα:)..)

Cut.....................
Η αισιοδοξια προεχει!
........................
Καλο μηνα και καλη μεταβαση
στην νεα χρονια ευχομαι!

Τεραστια αγκαλια,
φιλακια πολλα,
και την αγαπη μου!!!

Unknown είπε...

Καλημέρα Κωστή μου και καλό μήνα!

Εφόσον το χρειάζεσαι, το δεύτερο φεγγάρι, και εφόσον το έχω εγώ, θα σου το δώσω! Και δεν θέλω αντάλλαγμα, διότι και η ημερομηνία αυτή που λες, είναι σημαντική για σένα, και για την ... ανθρωπότητα :P.

Πάντα μου άρεσε ο Σεπτέμβρης. Θα το αναλύσω λίγο σε μια μικρή ανάρτηση ;)

Μια μεγάλη αγκαλιά, φιλιά σταυρωτά και την δικιά μου αγάπη, επίσης!