Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Παρασκευή, Νοεμβρίου 18, 2011

Tο iPhone 4S στο public Πειραιά| Χριστουγεννιάτικο δεντράκι

Το δεντράκι
Το πρώτο χριστουγεννιάτικο δεντράκι που είδα φέτος, αυτό στο public, στην καφετέρια του.
Πήγα για το πρωινό καφεδάκι μου διότι έχει μια ωραία προσφορά, με 2.90€, καφέ (ελληνικό ή καπουτσίνο ή γαλλικό ή νες) και τοστ ή κέικ, 9 με 11 το πρωί. Έχει και μια άλλη προσφορά για το μεσημέρι, 14:00-17:00, για κλαμπ σάντουιτς ή βάφλα, συν κάποιο αναψυκτικό νομίζω, με 5.10€. Τα τυχερά της κρίσης είναι αυτά, οπότε ας τα απολαύσουμε.
Καθώς το φωτογράφιζα, ήρθε ένα γκαρσόνι και με ρώτησε: "Γιατί τραβάτε φωτογραφίες; Έτσι από περιέργεια ρωτάω", μου λέει. Του είπα "για το blog μου, πειράζει;
Public καφετέρια
"Όχι, όχι" μου απάντησε.
Λέω και εγώ, "τους κάνω τσάμπα διαφήμιση και θα μου την πουν κιόλας; Δεν πρέπει."

Ωστόσο, στο ισόγειο του καταστήματος, έχουν "στολίσει" κάτι άλλο.
iphone4S
iPhone 4S

iPhone Τιμή 
Η τιμή του πως σας φαίνεται; 
Εμένα καθόλου καλή, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι το μικρό μοντέλο. 
Φωτογραφίζοντας
Φαίνεται ωστόσο ότι η χαλαρή διάθεση του προσωπικού της καφετέριας και η ανοχή τους, όσον αφορά την φωτογραφική μου ανάγκη, δεν συμπλέει με την διάθεση του ισογείου.
Διότι εκεί που είχα βγάλει την μηχανούλα μου και το φωτογράφιζα, ένιωσα μια βαριά αύρα γύρω μου. Απομακρύνω τα μάτια μου από το ματάκι της μηχανής και βλέπω ένα σεκιουριτά να με κοιτάει περίεργα. Του λέω χαμογελαστά "φωτογραφίζω, πειράζει;" "Ναι" μου λέει. "Δεν θέλουν". 

Τράβηξα κανένα - δυο πλάνα, αλλά μου βγήκαν θολά. Σοκαρίστηκα η γυναίκα με την αυστηρότητα του σεκιουριτά, και τα κούνησα τα πλάνα. Είμαι και ευαίσθητη, και δεν θέλω να μου λένε όχι οι σεκιουριτάδες. 
 
Σαν πρώτη εντύπωση, μου φάνηκε πολύ ευκολόχρηστο το iPhone 4s. Αφού και εγώ που δεν γουστάρω τα touchscreen και τα τράβα μπρος - τράβα πίσω στις οθόνες, διότι είμαι της παλιάς σχολής και δεν τα καταλαβαίνω αυτά, κατάφερα μια χαρά να το χειριστώ.  Επίσης είναι πολύ μικρό. Αυτό δεν το λέω για αρνητικό, διότι για μένα που έχω μικρά χέρια, είναι ότι πρέπει. Ωστόσο αν αγοράσω smartphone, θα αγοράσω το rhyme htc που είναι πιο γυναικείο. Όμως αξίζει τον κόπο; Αξίζει να δώσω ένα σκασμό λεφτά ενώ με 60€ αγοράζει κάποιος ένα ωραιότατο κινητό που έχει ένα σωρό δυνατότητες; Οι γονείς μου αγόρασαν κινητά με 30€ και τα κάνουν όλα. Και φωτογραφίες, και βίντεο, και ραδιόφωνα. Έκθαμβοι έχουν μείνει οι άνθρωποι από τις δυνατότητες που έχουν αυτά τα μαραφέτια. Και είναι και πολύ καλαίσθητα. 
Αλλά δεν είναι μόνο η τιμή που είναι κάπως τσουχτερή. Είναι η τιμή σε συνδυασμό με τις δυνατότητες τους, οι οποίες τελικά είναι πάρα πολλές και ποτέ δεν αξιοποιούνται. Δηλαδή αγοράζεις ακριβά κάτι, το οποίο ουσιαστικά δεν αξιοποιείς, διότι δεν το χρειάζεσαι. Εκτός και αν κάποιος έχει όντως την ανάγκη ενός siri, εάν όντως διευκολύνεται με το να "μιλάει" στο κινητό του, εάν του "λύνει" τα χέρια αυτή η δυνατότητα κατά κάποιο τρόπο. Εάν δηλαδή έχει δημιουργηθεί η συγκεκριμένη ανάγκη μέσα από τον τρόπο ζωής κάποιου, και μετά έρθει το μηχάνημα να την καλύψει. Έτσι αξίζει τα λεφτά του. Βέβαια ο κύριος Jobs είχε άλλη γνώμη, διότι κατ' αυτόν οι "πελάτες" δεν ξέρουν καν τι έχουν ανάγκη. Αλλά αυτός έτσι και αλλιώς έφτιαχνε την πραγματικότητα στα μέτρα του. Την πραγματικότητα την δικιά του και των άλλων. Εμείς λοιπόν θα αφήσουμε να φτιάχνουν οι άλλοι την πραγματικότητα μας στα μέτρα τους; (και αν θυμάμαι σε ένα λόγο του o Jobs σε στιγμή ειλικρίνειας, μας συμβούλεψε να μην το κάνουμε, οπότε ας μην αγοράσουμε iPhone αν δεν το χρειαζόμαστε)

PS ...


Δεν υπάρχουν σχόλια: