Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Πέμπτη, Δεκεμβρίου 22, 2011

News in brief

Έχω αρκετές μέρες και πάλι να σας γράψω κάτι εδώ. Ήθελα να αναρτήσω την συνέχεια αυτών που λέγαμε περί φωτογραφίας, ούτως ώστε να υπάρχει μια πιο ολοκληρωμένη κατανόηση των όρων ISO, aperture, και shutter speed και της σχέσης μεταξύ των. Κάτι σαν ανάλυση και σύνθεση ταυτόχρονα. 

Όμως δεν πρόλαβα να το ολοκληρώσω, και δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω μέχρι τα Χριστούγεννα, διότι μελετάω και κάποια άλλα θέματα ταυτόχρονα, και επίσης περνάω αρκετή ώρα με τους γονείς μου και τις θείες μου, οι οποίες μαζεύονται λόγω Χριστουγέννων στο σπίτι των γονιών μου, οπότε μάλλον θα σας ευχηθώ καλά Χριστούγεννα, και θα συνεχίσουμε τα της φωτογραφίας μετά, αν θέλει ο Θεός.

Πάντως έχω προχωρήσει αρκετά στο θέμα "φωτογραφία", και είμαι ευχαριστημένη γι αυτό, διότι μέχρι στιγμής ενώ μου αρέσει το αντικείμενο, δεν ήξερα τι μου γινόταν από τεχνικής άποψης. Και ούτε είχα και καμιά άποψη ιδιαίτερη πάνω στο θέμα. (δηλαδή τι να τραβάω, πως να το τραβάω, κτλ). Όχι ότι τώρα έγινα φωτογράφος, ακόμα μεσάνυχτα έχω, αλλά άρχισαν να μην είναι τόσο "μαύρα". Αύξησα λιγάκι τα ISO και τράβηξε λίγο φως παραπάνω :P.

Κατά τα άλλα, το παιδί ακόμα φροντιστήριο έχει, και σχολείο, τελειώνουν Παρασκευή βράδυ, δηλαδή και αυτή η εβδομάδα είναι κανονικά εργάσιμη εβδομάδα. Δασκάλους είδαμε, και στο φροντιστήριο και στο σχολείο, την έχουν για μεγάλο κεφάλι, ήδη επιστήμονα, οι περισσότεροι μου είπαν ότι είναι η καλή τους η μαθήτρια από όλες τις απόψεις, και νιώθω μια περήφανη μητέρα, και ευχαριστώ το Θεό που μου έδωσε ένα τέτοιο παιδί. Διότι είναι και πολύ καλό παιδί,  εκτός από έξυπνο, και αυτό έχει περισσότερη σημασία από τις όποιες επιδώσεις στις τέχνες και στις επιστήμες!

Μαγαζιά μια φορά βγήκα, με τον Άλεξ, την Κυριακή το μεσημέρι/απόγευμα, για κάποια δωράκια. Φέτος θα κρατηθούν τα δώρα στο ελάχιστο. Εμένα δεν μου αρέσει αυτό, διότι η αγορά πρέπει να κινείται, και επιπλέον δεν κερδίζει κανείς τίποτα κλεινόμενος στο καβούκι του,  αλλά έγινε μια συμφωνία και πρέπει να συμμορφωθώ λιγάκι, για να μην φέρω τους άλλους σε δύσκολη θέση. 

Αυτά τα λίγα για την ώρα. Θα σας βάλω και καμιά - δυο φωτογραφίες, απλές όπως πάντα, δηλαδή μην νομίζετε ότι θέλω να σας δείξω ότι έμαθα να φωτογραφίζω και γι αυτό τις βάζω. 

Το artistico που έχει γίνει Prestige, στον Πειραιά, στην Σωτήρος και Ανδρούτσου

Alexi Andriotti, στην Σωτήρος
Σωτήρος
Στο Public

Καινούργιο κινητό, μόλις είχε φτάσει...
Για το κινητό θα σας πω μια άλλη φορά, διότι είναι το πρώτο μου smartphone, και android, και μόλις αποκτήσω μια άποψη, θα σας ενημερώσω. Προς το παρόν δίνω και παθαίνω να πληκτρολογήσω τους κωδικούς όταν μπαίνω σε application...

Παραλίγο να ξεχάσω να σας ευχηθώ! Καλά Χριστούγεννα λοιπόν, όμορφα να περάσετε αυτές τις άγιες μέρες, και να σκεφτείτε/συλλογιστείτε το πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων!

Δεν υπάρχουν σχόλια: