Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 09, 2011

Prestige Πειραιάς| Downtown σήμερα

Τέτοια εποχή πριν 3 χρόνια, το 2008, είχα κάνει μια ανάρτηση που μεταξύ άλλων ανέφερα και ένα αγαπημένο μας στέκι στον Πειραιά, το Αρτίστικο. Το Αρτίστικο λίγο καιρό μετά την ανάρτηση, έκλεισε. Ήταν το πρώτο που μας εγκατέλειψε, αρχή της κρίσης. Κανένα δίμηνο τώρα, στην θέση του άνοιξε ένα άλλο στέκι, το Prestige. Σήμερα πήγα για πρώτη φορά για ένα γρήγορο καφέ, μετά από shopping, κάτι δωράκια δηλαδή, μην φανταστείτε ότι ξεσήκωσα τα μαγαζιά,  και ώσπου να σχολάσει η κόρη μου από το φροντιστήριο για να την πάρω να γυρίσουμε σπίτι.
 Αλλαγμένη τελείως η διακόσμηση, δεν ξέρω όμως αν μου άρεσε. Το βρήκα πολύ άδειο. Ίσως όμως να μην έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Στον τοίχο επάνω αριστερά, παλιά υπήρχε ένας καθρέφτης και ένα τραπεζάκι κάτω από τον καθρέφτη. Τώρα είναι τελείως άδειος, αλλά μπορεί να βάλουν κάτι αργότερα. 
  Το καραβάκι είναι Πειραιώτικο ντεκόρ, ωστόσο δεν μου ταιριάζει. Προτιμούσα κεράκια, ή κάτι άλλο, δεν ξέρω. Στέκι για καφέ μετά από shopping είναι, τι δουλειά έχει το ιστιοφόρο; Δεν το χρειαζόμαστε για σύμβολο, εφόσον το λιμάνι το βλέπεις σχεδόν με γυμνό οφθαλμό. (Θα φαινόταν δηλαδή το Πασαλιμάνι, αν δεν μεσολαβούσε μια ναυτική υπηρεσία που είναι το κτήριο που βλέπετε έξω από το παράθυρο. Παλιά ήταν το Υπουργείο Ναυτιλίας, τώρα δεν ξέρω τι είναι)
 Παρατηρείτε τους περαστικούς έξω από το μαγαζί, πως θολώνουν οι φιγούρες με την κίνηση; Δεν είναι ωραία φάση;

  Αυτό το shot με τις δύο κοπέλες που κάθονται στον πάγκο, μου αρέσει πολύ!
  Σκιές...

 Ο καφές ο γαλλικός, φίλτρου δηλαδή, 3€. 
 Προσπάθησα να φωτογραφίσω το Prestige μέσα στον καφέ :)
 No smoking sign
 Καλά, άσε να γνωριστούμε και τα λέμε. Άκου No Smoking με την κρίση που έχουμε!
Εκτός από τον καφέ που μου φάνηκε καλή η τιμή, βρήκα και το parking φτηνότερο σήμερα. 6€ η πρώτη ώρα. Παλιότερα ήταν 7,5€ η πρώτη ώρα. 
Στην πραγματικότητα είχα κάτι άλλο στο μυαλό μου να γράψω σήμερα. Βρήκα μια ωραία ανάρτηση με βασικές αρχές φωτογράφισης σε κλειστό χώρο, και ήθελα να την μεταφράσω και να την βάλω στο blog μου, να την έχω για οδηγό, και για όποιον αρχάριο ενδιαφέρεται, αλλά να πω την αλήθεια βαρέθηκα. Προτίμησα κάτι πιο χύμα, εφόσον είναι Παρασκευή βράδυ. 
Αυτά για την ώρα. Αύριο βράδυ, πρώτα ο Θεός, θα επιδοθούμε σε έναν ακόμα στολισμό χριστουγεννιάτικου δέντρου :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: