Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Δευτέρα, Ιανουαρίου 30, 2012

Blur in movement| Η θολούρα της κίνησης

Ο σκοπός αυτής της ανάρτησης είναι τριπλός.
Και αρχίζουμε για να μην χρονοτριβούμε.

1) Συνεχίζουμε από την προηγούμενη ανάρτηση που αφορούσε στο Rex και στην Άννα. Κάπου ανέφερα ότι τα λουλούδια που πέταγαν στην Άννα, μαζί με τα πανέρια, έπιασαν τον ... στόχο. Ήθελα λοιπόν να σας το δείξω αυτό το στιγμιότυπο, μια και το είχα κρατήσει στο βιντεάκι. Όμως δεν ήθελα να βάλω ολόκληρο το βιντεάκι. Προσπαθούσα λοιπόν να εξάγω το στιγμιότυπο με το πρόγραμμα της επεξεργασίας, αλλά δεν έπιανα εγώ στόχο. Πως να το κάνω να πιάσει ακριβώς αυτό το καρέ που έρχεται το πανέρι στο πρόσωπο της, σχεδόν; Το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ το Picasa 3, έχει κάποιο delay, οπότε εγώ πατάω εδώ, και εκείνο εξάγει ... εκεί! Ωστόσο θα μπορούσα να κόψω λίγο βιντεάκι και να δείξω ένα δυο καρέ, αλλά κάποιο πρόβλημα προκύπτει και με πετάει έξω. (θα δοκιμάσω να το ξανακατεβάσω το Picasa, διότι κάτι δεν πάει καλά)
Ένα άλλο πρόγραμμα που έχω και κάνει καλύτερα κάτι τέτοιες επεξεργασίες, είναι της βίντεο κάμερας της Sony, και αναγνωρίζει μόνο δικά της βίντεο. Εγώ όμως είχα μαζί μου την μικρούλα μου την lumix, συν το smartphone μου βέβαια, οπότε τζίφος.
Τελικά με τα πολλά κάτι κατάφερα να εξάγω, και βάζω τις φότος να δείτε τι βγήκε:
2) Βλέπετε; Βγήκε μια ωραία θολούρα που είναι τα λουλούδια που πέφτουν. Κίνηση! Αν προσπαθούσα να την αποτυπώσω δεν θα μπορούσα.
Και τώρα έχω ερώτηση κρίσεως, για να δω αν έχετε εμπεδώσει τίποτα. Γιατί έγινε αυτή η θολούρα; Δώστε μου μια εξήγηση με βάση τις παραμέτρους που ξέρουμε. ISO, shutter speed, f-stop :)

3) Με τις πολλές προσπάθειες κατάλαβα πως δουλεύει το πρόγραμμα και πως να εξάγω σωστά το στιγμιότυπα στο σημείο που θέλω. Σας δίνω το πλάνο με το πιάτο λοιπόν :P
Και λίγη θολούρα προς τα κάτω, τα εναπομείναντα γαρίφαλα που πέφτουν. (το κοκκινωπό στο φουστάνι της Άννας)  

Και bonus ολόκληρο το βιντεάκι :). Μετά το πανέρι, άστραψε και βρόντηξε λιγάκι, αλλά το ξεπεράσαμε γρήγορα ευτυχώς.

4 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπητη μου Αννουλα..
Περασαν πολλα χρονια,
απο εκεινη την βραδυα που σε γνωρισα
προσωπικα μεσα σε εναν κινηματογραφο
της Λ. Αλεξαντρας,παρεα με τον Γ.Ν.
Ειχες εκπληκτικη ομορφια,
αλλα τα τραγουδια σου
της εποχης εκεινης,
δεν ηταν και τοσο του γουστου μου.
Ετσι,κρατησα μονο την ομορφια σου;)
Με την φωνη σου και
με το τραγουδι σου,με κερδισες σχετικα "προσφατα",
με το ερωτας η; πολεμος,σε συνεργασια με τον Βουρλιωτη.
Σημερα,δεν εχεις φωνη πλεον..
Ουτε ομορφια,
και ουτε να ντυνεσαι ξερεις..
Αλλα ας ξαναγυρισουμε στην φωνη..
Δεν την εχεις πλεον..
Και μαλιστα,οχι για τα τραγουδια που επιλεγεις να πεις.
Τραγουδας φριχτα!Για να μην αντικαταστησω το τραγουδας,
με κατι αλλο..
Ομως..
Ομως..
Με λιγο παραπανω ποτο,
με λιγη ανοχη των στιγμων των "παλαιων καιρων",
και για μια φορα τον χρονο,
θα ερχομουν κι εγω να σε ακουσω,
κι ας τραγουδας και χειροτερα απο την πολυαγαπημενη μου θαυμαστρια σου Lily,στην οποια θα παω τωρα
να σχολιασω;)
............
Πολυαγαπημενη μου Lily:)
Ο σκοπος του σχολιου μου
ειναι τριπλος!
Και για να μην χρονοτριβω,αρχιζω;)
............
Ενοτητα :1)Κριμα που το πανερακι δεν βρηκε τον στοχο!
Θα το αξιζε με αυτην την "εκτελεση"
του ρεπερτοριου της;)
Οσο για τα ..τεχνικα..ξαναπροσπαθησε;)
............
Ενοτητα :2)Πραγματι βγηκε
μια ωραια θολουρα!
Τα..τυχαια..
ειναι παντα τα καλυτερα;)
Εκτος αν εφταιγε το ποτο;)
Οσον αφορα τωρα
την ερωτηση κρισεως,
σου τα εχω πει και κατ ιδιαν..
Η φωτογραφια, δεν μαθαινεται ποτε
με οδηγιες χρησεως..
Μαθαινεται με συνεχη πειραματισμο,
με κεφι και μερακι,
και προπαντος με αξιολογη φωτογραφικη μηχανη!
Και δυστυχως,
οι καλες φωτογραφικες μηχανες,ειναι ακριβες!
Και οπως εχω ξαναπει,
τα κανουν ολα μονες τους!
Τις ρυθμισεις εννοω;)
(αυτα περι κλειστρου,διαφραγματος,
ταχυτητας,φωτομετρησης και ISO,
αφορουσαν περισσοτερο τις παλιες
πενταπρισματικες ρεφλεξ μηχανικες
φωτογραφικες μηχανες)
Σημερα..ενας παπαρατσο,ενας φωτορεπορτερ,εχει μια ακριβη ψηφιακη μηχανη,
και ελαχιστα δευτερολεπτα
για να παρει μια φωτογραφια!
Οποτε,δεν εχει χρονο για ρυθμισεις!
Στην ψηφιακη φωτογραφικη μηχανη,
χρειαζονται εξτρα ρυθμισεις φυσικα,
σε οτι αφορα
καλλιτεχνικες φωτογραφιες..
Πανω απ ολα ομως,
αυτο που τελικα μετρα,ειναι να εχεις την σωστη οπτικη γωνια!
...............
Ενοτητα :3)
Και για να κλεισω..
Ωραια η επεξεργασια
της φωτογραφιας απο το βιντεακι!
Κριμα που το κοκκινο γαρυφαλο
δεν την πετυχε ..στο αυτι!
Μιας και την πονηρια η Αννουλα,
την ειχε παντα στο ματι,
κι εμεις στα..δικα της;)
...............
Ελπιζω να μην σε κουρασα!
Και του χρονου;)
...............
3Dxxx!!!

Unknown είπε...

7,8,9: Congratulations, εκτονωθείτε μαζί μας. Δεν πειράζει, δεν παρεξηγεί η Αννούλα. Τόσα χρόνια έχει μάθει να μην πτοείται από κακίες. Και οι θαυμαστές της επίσης. Από το ένα τους μπαίνει, και από το άλλο τους βγαίνει.

Αν δεν υπάρξει απάντηση, για το πως έγινε η θολούρα, θα απαντήσω μόνη μου. (για να βοηθήσω, κάτι σε μικρότερη ταχύτητα κλείστρου...διαβάστε προηγούμενη ανάρτηση) Διότι όλα έχουν μια απάντηση, είτε σε ψηφιακή μορφή, είτε σε αναλογική :P. Αλλά μόνη μου τα γράφω, μόνη μου τα διαβάζω. Ο καθένας κολλάει στον δικό του χαβά, και λέει ότι θέλει :P

Συμφωνώ, έμαθα καλά να βγάζω τα στιγμιότυπα από τα βιντεάκια.

Vrakas Kostas είπε...

Αγαπητη Ξυ(Α)ννουλα..
Δεν θα ηθελα να βαλω εδω
εναν συνδεσμο,
για το τι ειπες περι φωνης
και ντυσιματος σχετικα της τραγουδιαρας..
σε εναν Κυπριο.. συνθαυμαστη.
Οσον αφορα την "θολουρα",
μπορεις να απαντησεις οτι θελεις..
Ενα σχετικο ελαχιστο διαφραγμα,(F8)
ας πουμε,θα μας εδινε αυτο το αποτελεσμα..
υγ.Με λενε ακομα Κωστα..

Unknown είπε...

Δεν θυμάμαι τι είπα, και δεν με νοιάζει, αλλά εγώ την αγαπάω, άρα μπορώ να λέω ότι θέλω :)

Ναι, σωστά. Είναι σχετικά μικρή η ελάχιστη τιμή των f-stop, και δεν μπορεί να εξισωθεί με την ταχύτητα κλείστρου. Παραμένει αργή η ταχύτητα κλείστρου και πιάνει κίνηση (κάπως έτσι). Τα καλά της μικρής αυτόματης μηχανής που τα έχει παίξει σε ... αντίξοες συνθήκες.

Κώστας είπαμε; :P