Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Κυριακή, Ιανουαρίου 29, 2012

Rex 2012 - Δώδεκα

Αυτή η γυναίκα σίγουρα δεν υπάρχει! (ο λόγος το λέει, υπάρχει και ευτυχώς που υπάρχει)
Μιλάω για την αγαπημένη μου Αννούλα την Βίσση, που κατάφερα επιτέλους να πάω  στο "πάρτι" της που γίνεται φέτος στο Rex.

Οι καιροί δύσκολοι, μόνο δυο φορές την εβδομάδα το πάρτι-πρόγραμμα, Παρασκευή και Σάββατο, αλλά το μαγαζί φίσκα. Ο κόσμος νεανικός και κεφάτος, όλοι όρθιοι να χορεύουν και να τραγουδούν από τις δώδεκα που αρχίζει το πρόγραμμα, μέχρι τα ξημερώματα, (εμείς φύγαμε πέντε παρά και δεν είχε τελειώσει ακόμα, η Άννα μας είπε ότι άντεχε κανένα τρίωρο ακόμα) και τα πανέρια τα λουλούδια να εκτοξεύονται ... με χάρη και να πιάνουν τον στόχο, που βέβαια ήταν η Άννα. Μαζί της οι Wedding Singers, καινούργιο συγκρότημα, και η Μαίρη Λίντα, ακούραστη και αγέραστη.
Ναι λοιπόν, είμαστε ακόμα ζωντανοί στην σκηνή, και θα παραμείνουμε εκεί για πάντα, διότι έτσι θέλουμε και έτσι πρέπει! "Με μια καληνύχτα, δεν τελειώνει η νύχτα...", που σημαίνει ότι η ζωή δεν σταματάει επειδή έχει δυσκολίες, μικρές ή μεγάλες.
Τώρα θα βάλω μερικές φωτογραφίες. Οι "συμβουλές" λένε ότι τέτοιας ποιότητας φωτογραφίες ή πρέπει να τις κάνεις delete αμέσως ή το πολύ - πολύ να τις κρατάς για σένα. Εγώ όμως κρατάω όσες συμβουλές μου κάνουν, και όσες δεν μου κάνουν τις κάνω delete, διότι έχω και μια κάποια "διάκριση" επάνω μου. Ηθικό δίδαγμα της ανάρτησης: Να αναπτύξετε την διάκριση σας, να μάθετε να ξεχωρίζετε τα πράγματα, και αν στην διαδικασία γίνει και κανένα λάθος, δεν χάθηκε ο κόσμος. Μέσα στο "πρόγραμμα" είναι όλα. 

Πάμε λοιπόν με φότος από το πρόγραμμα:








Και το βιντεάκι από την έναρξη!


Και του χρόνου παιδιά, να την χαιρόμαστε και να την δούμε όπως επιθυμούμε :P

2 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Aγαπημενη μου Lily..
Επειδη γνωριζω ποσο σου αρεσει..
Επειδη γνωριζω ποσο αγαπας
ολη αυτην την κατασταση,
ολο αυτο το σκηνικο,
χαιρομαι αφανταστα μαζι σου
για αυτην σου την εμπειρια.
Επι της ουσιας,
δεν εχει αξια η γγνωμη μου..
Τεραστια αγκαλια,
φιλακια πολλα,
και την διαχρονικη μου αγαπη!

Unknown είπε...

Αγάπη "Διαχρονική" και "Απόλυτη", σαν την Αννούλα μας :)