Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Παρασκευή, Απριλίου 20, 2012

Κάποτε δεν θα χρειαζόμαστε "δάσκαλο"...

διότι ο Χριστός θα βρίσκεται μέσα στην καρδιά μας.
Είναι υπόσχεση του Θεού!
Γι αυτή την πραγματικότητα ζούμε!!!

(Ψαλμός 40:9 ή 8) "Να κάνω ό,τι είν’ ευχάριστο σ’ εσένα, Θεέ μου, επιθύμησα· ο νόμος σου να ’ναι στο βάθος της καρδιάς μου."

(Εβρ. 8:10-11) "Η διαθήκη που θα συνάψω με το λαό του Ισραήλ μετά τις μέρες εκείνες, λέει ο Κύριος, είναι η εξής: 

Θα τοποθετήσω το νόμο μου μέσα στο νου τους 

και θα χαράξω τις εντολές του μέσα στις καρδιές τους. 

Εγώ θα είμαι γι’ αυτούς Θεός, 

κι αυτοί θα είναι ο λαός μου. 
Τότε δεν θα διδάσκει ο καθένας το συμπατριώτη του, 

ούτε θα λέει ο καθένας στον αδερφό του «έλα να γνωρίσεις τον Κύριο», 

γιατί όλοι θα με γνωρίζουν, 

από τον μικρότερο ως τον μεγαλύτερο."


(Ιερ 31 :31-34) "«Έρχονται μέρες», λέει ο Κύριος, «που θα κάνω καινούρια διαθήκη με το λαό του Ισραήλ και του Ιούδα. 32 Δε θα έχει καμιά σχέση με τη διαθήκη που είχα κάνει με τους προγόνους τους την ημέρα που τους πήρα από το χέρι και τους οδήγησα έξω από τη Αίγυπτο. Εκείνοι δεν τήρησαν τη διαθήκη μου κι εγώ τους παραμέλησα. 33 Και να ποια θα είναι η νέα διαθήκη που θα κάνω με το λαό του Ισραήλ: Μετά τις μέρες εκείνες, θα βάλω το νόμο μου μέσα στη συνείδησή τους και θα τον γράψω στις καρδιές τους· θα είμαι Θεός τους κι αυτοί θα είναι λαός μου.
34 Δε θα διδάσκει πια καθένας το συμπολίτη του και τον αδερφό του λέγοντας “γνωρίστε τον Κύριο”, γιατί όλοι τους θα με γνωρίζουν, από τον πιο άσημο ως τον πιο σπουδαίο. Θα συγχωρήσω την ανομία τους και δε θα ξαναθυμηθώ πια την αμαρτία τους. Εγώ το λέω, ο Κύριος».
(Ησαΐας 54:13-14) " Όλα σου τα παιδιά απ’ τον Κύριο θα διδάσκονται και θα ’ναι η ευτυχία τους μεγάλη. 14 Θ’ ασκείς τη δικαιοσύνη και θα στεριώσεις. Μακριά από σένα η αδικία! Δε θα ’χεις τίποτε να φοβηθείς. Μακριά από σένα ο τρόμος! Δε θα σε πλησιάζει."
(Προς Κορινθίους Α' 2:10) "Σ’ εμάς όμως τα φανέρωσε ο Θεός με το Άγιο Πνεύμα. Γιατί το Πνεύμα εξετάζει τα πάντα, ακόμη και τα πιο βαθιά κρυμμένα σχέδια του Θεού."
(Ιωάννου Α 2:20) "Εσείς όμως έχετε λάβει από το Χριστό το χρίσμα του Αγίου Πνεύματος, και μένετε όλοι σταθεροί στην αληθινή γνώση."


26 - 27 "Σας έγραψα τα παραπάνω, για να σας προφυλάξω από εκείνους που προσπαθούν να σας εξαπατήσουν.27 Βέβαια, μέσα στις δικές σας καρδιές μένει το χρίσμα του Αγίου Πνεύματος που λάβατε από το Χριστό, και δεν έχετε ανάγκη από δάσκαλο. Καθώς, λοιπόν, το χρίσμα το δικό του σας τα μαθαίνει όλα –κι ό,τι αυτός διδάσκει είναι αλήθεια, δεν είναι ψέμα– παραμείνετε ενωμένοι μαζί του, όπως το *Πνεύμα σάς δίδαξε."

Δεν υπάρχουν σχόλια: