Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τρίτη, Απριλίου 17, 2012

My Veranda-Porch | Βεράντα και άλλα θέματα

Χριστός Ανέστη αδέλφια και φίλοι!

Αυτό το απευθύνω σαν χαιρετισμό και μόνο, διότι έχω κουραστεί από τις "ιδέες", τις "θεωρίες" και τα "δόγματα" που ο αριθμός τους προσεγγίζει τον αριθμό των πιστών και των απίστων, μην πω ότι είναι και περισσότερα από όσα είμαστε εμείς. Διότι ο καθένας μας έχει περισσότερες από μία "θεωρίες" σχετικά με την πίστη ή την απιστία!
Τέλος πάντων, ας μην το αναλύσω περισσότερο, δεν έχει νόημα. 

Πριν μερικές μέρες είχα πει ότι είναι η εποχή που ασχολούμαι με την βεραντούλα μου. Ήδη έφτιαξα κάποια πραγματάκια, και συνεχίζω. Εχτές κάναμε την αρχή της σεζόν επίσημα, δηλαδή καθίσαμε έξω το βράδυ, με την φίλη μου. Ήπιαμε ουζάκι, φάγαμε αυγουλάκι, ψωμάκι, τυράκι, καπνίσαμε και κανένα πουράκι, και η φίλη μου, μου ανακοίνωσε τα νέα φορολογικά μέτρα...Δηλαδή έκανε ένα outline όλων των μέτρων που έχουν ανακοινωθεί και αναμένεται να ισχύσουν.
Πραγματικά ώρες - ώρες αισθάνομαι στα δυο στενά. Διότι θέλω πάρα πολύ να είμαι κοντά στους φίλους μου, άλλωστε γι αυτό είναι οι φίλοι, θέλω να συμπάσχω, να συντρέχω, να ενδιαφέρομαι για τις σκέψεις τους, τα προβλήματα τους, και ότι τους αφορά, και από την άλλη λέω fuck it, φτάσαμε στα 50, δεν μας αξίζει λίγη χαρά; Δεν μου αξίζει λίγη χαρά, που θα την μοιραστώ όμως με τα φιλαράκια μου; Και επειδή προσωπικά βλέπω που βρίσκεται η χαρά και πως μπορούμε να την πάρουμε, και ξέρω ότι λειτουργεί ο τρόπος, λυπάμαι που δεν μπορώ να τους το μεταδώσω. Και δεν θέλω να "θυμώσω" και να τους αφήσω στην τύχη τους...

Λοιπόν θα σας βάλω κάποιες φωτογραφίες των ημερών, καθώς και από την βεράντα μου (ναι και πάλι από την βεράντα μου) 


Το κολάζ των ημερών 


Θα επανέλθω με την βεράντα. Είναι ένα "δωμάτιο" του διαμερίσματος μου που με ευχαριστεί πολύ να ασχολούμαι μαζί του!
Browse Home Office Products on Houzz- For Example:

Δεν υπάρχουν σχόλια: