Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail

Τρίτη, Απριλίου 24, 2012

Schloss Bruchsal (Brushsal Castle)| Foto log| Κάστρο του Μπρούχσαλ (updated)


Γερμανικό παλάτι στην πόλη Μπρούχσαλ, μεταξύ Χαϊδελβέργης και Καρλσρούης. 
Τις φωτογραφίες, μου τις χάρισε ο φίλος μου ο Κώστας, επειδή είμαι φαν των ταξιδιών και των διαφόρων τοποθεσιών, και ελπίζω ότι στο σχόλιο που θα μου αφήσει, θα μας δώσει περισσότερες πληροφορίες, για να μην τα πω εγώ και δώσω λανθασμένα στοιχεία. Ωστόσο μπορούμε να δούμε κάποια πράγματα εδώ.
Η κεντρική πύλη, η είσοδος. Μπαίνεις στο χώρο των 50 κτιρίων, όπως έμπαινες και τότε. Ονομάζεται Damianstor και φέρνει το όνομα του καρδινάλιου και επισκόπου Damian Hugo Philipp του κτήτορα του παλατιού.





Το παλάτι

Η είσοδος στο πίσω μέρος του παλατιού.

Λεπτομέρεια ενός από τα 50 κτίρια

Καφετέρια, το Schloss Cafe









Το πίσω μέρος του παλατιού

p.s Ο Κώστας μας έστειλε περισσότερες φωτογραφίες και πληροφορίες, και έτσι έχουμε μια πολύ όμορφη και πλήρη εικόνα του τόπου. 

2 σχόλια:

Vrakas Kostas είπε...

Πολυαγαπημενη μου Lily:)))

Κατ αρχας, σε ευχαριστω για την αναφορα σου με συνδεσμο σε μενα.
Δεν το βρισκω ομως απαραιτητο
για οσους χρονια τωρα μας διαβαζουν.
Ειναι γνωστο τοις πασεις η φιλια μας!
.........
Στο θεμα μας τωρα..
Οι φωτογραφιες αυτες,
οπως και εκατονταδες αλλες
που σου εστειλα,με αλλα τοπια,
ποτε δεν θελησα να τις περασω
σαν ..καλλιτεχνικες.
Εχουν περισσοτερο
την ντοκουμεριστικη εννοια.
Ειναι ελαχιστος ο χρονος που εχω μερικες φορες εκει που βρισκομαι,
ακομη και να περιμενω να φυγει
κι ο τελευταιος κηπουρος
απο το πλανο μου;)
Τελος παντων..
Επειδη εχω αδυναμια
στην φωτογραφια,
προσπαθω παντα,ανεξαρτητα απο την δυνατοτητα της μηχανουλας μου,
να βρισκω την σωστη οπτικη γωνια!
..............
Ολες λοιπον οι φωτογραφιες που εστειλα,
εχουν σκοπο και στοχο,
να αναδειξουν εναν χωρο
που πολυ μου αρεσει!
Μου αρεσει αφανταστα
η συμμετρικη αρχιτεκτονικη!
Κι αυτο ακριβως ειναι
το Barockschloss Bruchsal!
Ειναι ενα συμπλεγμα απο 50 κτιρια,
που απο το 1975 και εντευθεν,
στεγαζεται εκει,
ολη η δημοσια διοικηση!
Εκει ειναι τα δυο μουσεια
στο γνωστο παλατι,
εκει ειναι οι δικαστικες αρχες,
εκει η αστυνομια,
εκει η εφορια,
εκει η μουσικη αιθουσα,
εκει μια εκκλησια,
οπως εκει και μια καφετερια,
για χαλαρωση και περισυλλογη;)
Στο πισω μερος του παλατιου δε,
εχει φανταστικους κηπους
και παγκακια,
για πληρη απολαυση της δυσης:)
.............
Μετα και απο τον συνδεσμο που εβαλες,
δεν νομιζω οτι μπορω να προσθεσω περισσοτερα.
Θα ελεγα ομως πως,
αλλο ειναι να τα βλεπεις στο νετ,
κι αλλιως ειναι
να τα περπατησεις αληθινα!
........
Ας απολαυσουν λοιπον οι επισκεπτες της αναρτησης σου τις φωτογραφιες,
κι εδω βρισκομαστε
για περισσοτερες εξηγησεις;)
...........
Τεραστια αγκαλια,
καλο ΣΚ,
και φιλακια πολλα!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα Κωστή μου!

Είναι απαραίτητο να σε αναφέρω, διότι πως αλλιώς θα δικαιολογήσω τις φωτογραφίες;
Να πω ότι είναι από ... ταξίδι μου :P;
Σε ευχαριστώ και πάλι, θεωρώ δε, ότι η ανάρτηση, οι φωτογραφίες και το σχόλιο σου, δίνουν περισσότερες πληροφορίες από ότι δίνει το link :)
Να είσαι καλά, και να ... ταξιδεύεις, για να βλέπουμε και εμείς κανέναν όμορφο τόπο!